Visa alla inlägg skrivna mars 2015

tisdag 31 mars 2015 - 07:00

Theme of the month

themeofthemonthmars Tema: Svartvitt

Theme of the Month är ett projekt som jag och Anna har tillsammans. Det går ut på att vi en gång i månaden lägger upp en bild som vi tagit och tolkat efter ett visst gemensamt tema. Alla bilder som jag har tagit kommer att vara samlade under den HÄÄR kategorin.

måndag 30 mars 2015 - 15:35

Nya bilder till fotoramen

tavelram-1 tavelram-2 tavelram-3Kolla vad fint det blev, äntligen lite nya bilder till fotoramen.Har så länge planerat att byta ut bilderna så i helgen tog jag mig i kragen och gjorde det. ps. imorgon kommer första theme of the month bilder upp, missa inte det!

lördag 28 mars 2015 - 17:19

Titta vem som är på besök

foxiii-1

lördag 28 mars 2015 - 10:30

Amanda 17!

Det är inte bara ett kalas man får gå på i mars, nu var det Amandas dags att fylla 17. Bildbomb varsågoodaamandasbiirthday1-1amandasbiirthday1-2amandasbiirthday1-3amandasbiirthday1-4amandasbiirthday1-5IMG_6335amandasbiirthday1-6Namnlöst-1amandasbiirthday1-9amandasbiirthday1-8amandasbiirthday1-7 Så här såg jag ut rotade fram från mammas garderob en av hennes hunkdory tunikor.amandasbiirthday1-10amandasbiirthday1-11amandasbiirthday1-12

fredag 27 mars 2015 - 14:15

--> kalas

Hej på er! I helg blir det kalaasigt värre, två kalas och massa provläsning. Vilken kombo, hihi^^. amandasbiirthday-1amandasbiirthday-2

torsdag 26 mars 2015 - 17:42

Ella 17!

ellakkalas-1 ellakkalas-2 ellakkalas-3 ellakkalas-4 ellakkalas-5 ellakkalas-6 ellakkalas-7 ellakkalas-8 ellakkalas-9 ellakkalas-10Jag har helt glömt bort att visa er bilderna från i lördags. Jag var bjuden till Ella som fyllt 17 för ett par veckor sedan, graattiis !!

lördag 21 mars 2015 - 14:46

Canon AV-1

analogkamera-2analogkamera-1Nu kommer en helt ny värld av fotograferande öppna sig för mig! Titta en analog systemkamera. Kunde nästan inte tro mina öron då min moffa frågade ifall jag ville ha den, tacktacktack!! Nu blir det att köpa lite film och sedan ut och f-o-t-a...

fredag 13 mars 2015 - 18:52

Nytt projekt

fikamedanna-1 fikamedanna-2 fikamedanna-3Ååh så kul det var att få träffa Anna idag. Vi satte oss ner vid saluhallen och pratade om allt möjligt. Bland annat ett nytt projekt som vi ska börja med- ett foto projekt! Theme of the month. Det kommer att gå ut på att vi varje månad tolkar ett visst tema, som vi på förhand har bestämt ut, genom en bild eller kort bildserie (max tre bilder) och i slutet av månaden publicerar vi bilderna på våra bloggar. Kul va?! Så första bilden kommer alltså att komma upp på 31.mars.

fredag 13 mars 2015 - 15:08

Fredagslunch på Pincho

Idag på lunchen gick vi med Moa, Elsa och Emilia och åt till Pincho. Jag hade aldrig varit där tidigare och blev riktigt positivt överraskad, jättegod salladsbuffe! Det var också passligt mycket människor där, så man rymdes bra. Pincho får tummen upp av mig.lunch på stan-1lunch på stan-3lunch på stan-2lunch på stan-4 lunch på stan-5 lunch på stan-6 lunch på stan-7lunch på stan-1-2lunch på stan-8Ska stänga datorn nu och skynda mig iväg ut på stan. Ska träffa upp Anna och ta en fika (länk). Ha en riktigt trevlig fredag!

onsdag 11 mars 2015 - 18:22

Outfit

outfit-1outfit-2outfit collageDagens outfit som jag fotade i Hovrättsparken efter skolan. Det soliga vädret fortsätter, underbart!