Bloggens första (och kanske sista) frågestund

torsdag 14 september 2017 - 07:30 | 10 Kommentarer

Får man ens kalla sig bloggare om man aldrig har haft en frågestund någon gång? Jag har haft lite svårt att komma in i skrivandet igen, jag vet liksom inte var jag ska börja, så jag tänkte att det här kanske skulle kunna sparka igång motivationen lite. Men det kräver förstås något av er också...


Fråga vad som helst eller kom med inläggsönskemål, jag är inte blyg så jag svarar på det mesta. Den enda orsaken att jag inte ordnat frågestund tidigare är risken att det är så helvetes pinsamt om ingen frågar något, so don't leave me hanging. Lämna en kommentar under inlägget eller skicka mejl till karolinakjld@gmail.com (vet att vissa hellre gör så av någon anledning), så återkommer jag med svar i början på nästa vecka – nu väntar en långhelg i Vasa!

 

IMG 3471

Throwback till det ofattbara faktumet att det bara är två månader sedan man kunde gå runt så här.

 

Kommentarer

  • BJ

    14.09.2017 09:14 (10 dagar sen)

    Har du läst någon bra bok på sistone? Eller har du någon extra bra gammal favoritbok att tipsa om?


  • Ellen Strömberg

    14.09.2017 10:28 (10 dagar sen)

    Okej; fuck, marry, kill - Timo Soini, Juha Sipilä, Alexander Stubb? Vad har du lärt dig av din storasyster? Vad tror du att du lär din lillebror? Vilken är din favoritparfym? Om du skulle få göra en biroll i vilken film som helst, som finns redan, vilken och varför? Om du blev tvungen att äta en liten bit människokött - Skulle du hellre äta en bit av nån du gillar men veta att den människan kommer sakna en köttbit på låret för resten av livet eller skulle du äta en bit av nån du riktigt ogillar och äcklas av och veta att du har en liten del av den människan i dig JÄTTELÄNGE?


  • Enni

    14.09.2017 11:57 (10 dagar sen)

    Om du bara får använda en sminkprodukt på morgonen, vilken blir det?


  • EK

    14.09.2017 12:26 (10 dagar sen)

    Vad är ditt nästa "stora" mål i livet? Vad vill du göra när du är klar från skolan? Var ser du dig själv i livet om 5 år?


  • EK

    14.09.2017 12:27 (10 dagar sen)

    Äter du ännu vegetarisk kost, tips på recept?


  • Lille John

    14.09.2017 18:20 (9 dagar sen)

    Don't worry, mina frågestunder brukar också vara ganska tomma på frågor, så därför gör jag dem så sällan. Men frågor ja... 1) Hur är det? :D 2) Om du kunde få redigera ditt liv, vilka delar skulle du klippa bort? 3) BJ ovan frågade om favoritbok. Nå, här kommer motsatsen: Bok (som du har läst!) som du HATAR mest av allt? 4) vad är det konstigaste du har sett i någons hem? 5) Om 40 år, vad tror du att folk kommer att vara nostalgiska för då de tänker på 2017? 6) Om ditt tonåriga jag (Låt oss säga, 14) skulle se dig nu, vad skulle hon säga tror du?


  • anon

    16.09.2017 00:51 (8 dagar sen)

    Hur fångar man ditt intresse som man?


  • Danielas Dagbok

    17.09.2017 19:35 (6 dagar sen)

    Om du vaknade upp en morgon och märkte att alla dina blogginlägg försvunnit och inte går att få tillbaka, hur tror du att du hade reagerat då?


  • Tinder

    18.09.2017 08:01 (6 dagar sen)

    Åsikt om tinder?och andra dejtingappar.


  • Fina frågor

    18.09.2017 23:42 (5 dagar sen)

    1.är du/har du varit intresserad av att ställa upp i kommunalvalet nån gång? 2. vad är det bästa med att flytta hem till Jeppis? 3. Vad tycker du är kul att göra på helgarna? 4. Vem ser du upp till?