Kan jag bara få bli Margaux?

torsdag 18 maj 2017 - 09:00 | 7 Kommentarer

När vi en gång var inne på förlossningar här i går: Tidigare i veckan skickade Anna-Lena länken till svenska youtubern Margaux Dietz fullkomligt ljuvliga förlossningsvideo. Delvis är jag så impad över att de lyckades filma hela vägen från vattenavgång till färdig bebe - men mest över att man kan vara så där fruktansvärt GLAD medan man föder.

Av allt jag vill här i världen denna morgon, så vill jag allra helst bli Margaux:

 

Kommentarer

  • linnw

    18.05.2017 10:28 (9 dagar sen)

    Jag med!!


  • Jenna

    18.05.2017 11:46 (8 dagar sen)

    Jag visade videon åt min kar för att demonstrera hur upp och ner humöret kan gå.. Hon skrattar ju mest hela tiden men sedan kommer dom där "10" värkarna (dom som låg på 2,5 tidigare..) och hon fokuserar helt fullt på att klara av dom. Men ja. Jag vill också ha efterfest och dansparty under min förlossning! Iofs e hon ganska hård på lustgasen där under hela förlossningen, känns som att hon mådde rätt bra ?


  • Belle

    18.05.2017 13:38 (8 dagar sen)

    Jag med! Jag grät och bad en stilla bön om att det är så där glad jag kommer att vara ??

    • Linn Jung

      20.05.2017 09:39 (7 dagar sen)

      Jag har gett upp hoppet för länge sedan, hah!


  • minna lindeb

    19.05.2017 22:32 (7 dagar sen)

    Urk. Nä. Vah? Nå ja, kanske .Sillai kai. Men not real. Vlogg. Är det livet det? Ska allt filmas ur kroppen och nuet? Fattar liksom inte att någon filmar sej genom sin förlossning. Hur går det till liksom? Var går gränsen mellan vlogg och verklighet? Berätta den som vet.

    • Linn Jung

      20.05.2017 09:38 (7 dagar sen)

      Nee gud, sku hellre dö än göra det själv. Men du får väl ändå hålla med om att attityden var beundransvärd! :)


  • minna lindeb

    20.05.2017 21:05 (6 dagar sen)

    Jag vet inte om jag tycker attityden är beundransvärd nä, men fascinerande. Intressant. Alltså hur man kan tänka på vlogg när det handlar om liv och död. Det fattar jag nog inte riktigt. Det är lite underligt, i min värld. Men bra med glädje och och intensiv sådan. Det kanske jag ändå beundrar. Hennes galna glädje. Den är ljuvlig även om det kanske lite beror på lustgasen, men ändå.