EN NY KOMPIS.

onsdag 8 mars 2017 - 13:06 | 10 Kommentarer

Hejhej! Hoppas det är fint med er. Det blev ett ovanligt långt uppehåll men nu är jag förmodligen tillbaka. Det är redan mars och jag hoppas att månaden blir bra, vill så gärna tro att den blir rätt fin. 

Startade denna vecka med övernattning hos bästis i Jeppis. Köpte nya kaffemuggar, tog igen, skrev och åt sushi till middag. Under vistelsen gjorde jag en så himla bra grej!! Vi klev in i tatueringsstudion vilket resulterade i en ny kompis på underarmen. Ett pappersflygplan är något jag velat tatuera in i ca ett år men fegheten har alltid slagit in, min smärttröskel är så pass låg att jag inte pallat men nu är den där och jag är så nöjd. 

tattoo

Från och med nu vill jag endast bära t-shirt. 

 

 

Kärlek Rebecca

 

 

Kategorier:

VARDAG

10

Kommentarer

  • Liisa Mendelin

    08.03.2017 14:16 (3 månader sen)

    Så snyggt! Jag har också länge haft tatuering strömmar. Kanske de blir av nu...

    • Rebecca Sjöblom

      08.03.2017 14:24 (3 månader sen)

      Tack snälla! Jag hade tänkt göra den länge och i måndags blev det hela av, rätt tid och tillika var det bra att det blev så pass ¨spontant¨så att jag inte hann förbereda mig på smärtan. Kan säga att det inte tog lika ont som jag hade förväntat mig. Om det känns rätt för DIG just nu så kör! Kram på dig!


  • lisa

    08.03.2017 21:10 (3 månader sen)

    vill du förklara varför på ditt motiv? har en likadan o tänkte om vi tänker samma =)

    • Rebecca Sjöblom

      08.03.2017 21:34 (3 månader sen)

      Att alltid våga hoppa på planet (nya äventyr) och se vart tar en, oftast blir det något fint bara man vågar + att jag gillar att upptäcka nya platser. Så den symboliserar mod och upptäckt. Nåmen kul! Vad står din för?:)


  • Petra Nordqvist

    09.03.2017 10:39 (3 månader sen)

    Riktigt snygg! Passar dig :)

    • Rebecca Sjöblom

      09.03.2017 11:34 (3 månader sen)

      Tack så mycket! :)


  • Felicias mode

    09.03.2017 12:00 (3 månader sen)

    Den är så snygg!!!!

    • Rebecca Sjöblom

      09.03.2017 12:41 (3 månader sen)

      Tack snälla!! Gillar den :)


  • Ellen

    12.03.2017 16:48 (3 månader sen)

    Åh! Den här var verkligen så himla fin! Är för övrigt så himla glad att jag hittade hit, har följt din instagram i evigheter och älskar den.

    • Rebecca Sjöblom

      12.03.2017 20:53 (3 månader sen)

      Tack så mycket, är riktigt nöjd! Oj så glad jag blir, kul att du trillade in på min blogg! Welcome :)