Visa alla inlägg skrivna december 2011

lördag 31 december 2011 - 15:35

Gott Nytt År

Snart kommer familjen Häggblom och familjen Ström hit, och med
dem ska vi då fira Nyår ;) kommer nog blir roligt , :) :)
//Ann@
ps, Nästa gång jag bloggar nu blir väl kanske år 2012 då ^^

lördag 31 december 2011 - 14:08

BILDER

Här e då lite bilderna vi tog igår ;)
//Ann@

fredag 30 december 2011 - 17:32

Fotografering hela dagen ;)

HEJ, idag har Hanna,Sofia och Emilia varit här näästan hela dagen
di kom kanske halv,11 och vi fota en maaassa å de va jätteroligt
^^ bilderna kommer nå lite senare ;)
//Ann@  ;)

torsdag 29 december 2011 - 17:13

Torsdag ? :P

Hej, idag var jag snabbt ti stan me mamma och sen for Axel och jag till
sofia, adam och jenny ;) de va roligt där :D
nu ska vi snart få gäster ;)
//Ann@

onsdag 28 december 2011 - 22:04

Heeej

hej , har varit dåligt me bloggande nu di senaste dagarna men
har bara inte orkat,haft tid... jaajaa ^^
haha nå ja nu bloggar  ja ;)
idag har jag varit på stan me mamma , vi gick i alla
möjliga butiker och så var vi till Arnolds ;)
sen for jag och Ida på filmkväll me kören ;) de va no bra där ;))
Bilden tog jag på juldagen ;)
//Ann@

söndag 25 december 2011 - 16:45

Mina julklappar ;=)


sen har jag ännu fått
  • Lasse åberg filt
  • höganäs taldrikar
  • saker  till håret
  • choklad och godis
  • 4 andra filmer
  • pepparkaksformer
  • hörlurar
  • tidningsprenumeration av chic
  • "dush" grejjor
  • 2 mössor
  • hardrockcafe saker
  • justgowithit (film) av alexandra
  • julklapparna ja fick av Hanna,Emmi,Ida o sofia
  • Pengar
  • nå andra saker ;))
osv osv osv
minns int allting ;))
men iallafall e jag nöjd me mina julklappar ;))
//Ann@
ps, nu far vi till fam. Åback ;D

söndag 25 december 2011 - 11:21

JULDAGEN

Hej, blev en superlyckad julafton igår ;) först såg vi på kalleankas jul
sen åt vi (massor) ;)  sen efter ett tag kom jultomten ;))
och jag fick myki julklappar :)) ska nog visa bild på allt ja fick osv
men nu ska vi till nå släktingar och äta så jag hinner int ;)
men ha en bra juldag :))
//Ann@

lördag 24 december 2011 - 09:45

GOD JUL

Idag är det julafton , har redan öppnat julklapparna vi fick av Alexandra.m FAmilj ;)
tack Alexandra för julklapparna ;) nu ska vi gå en sväng till begravningsplanen med
några ljus och sen när vi kommer tillbaka ska vi väl börja fixa allting inför ikväll ;)
och så ska jag paketera de sista julklapparna ;)
ps. fast  det int finns nån snö så ska de int få ta vår julglädje ;)
GOD JUL alla underbara männinskor
//Ann@

fredag 23 december 2011 - 21:47

All i want for christmas is....SNÖ !! <3

Hej, idag kl.2 kom Alexandra,Li och Kicki till oss och så böt vi julklappar ;)
sen fick vi nå gäster och nå andra gäster och efter de nå ANDRA gäster ^^ haha ;D
nuu blir de "uppesittarkväll" ;)
och imrn e de självaste Julafton och nästan INgEn SNö där ute :/ojoj
//Ann@

fredag 23 december 2011 - 10:33

23/12 !

Hej, vi kom hem från Åback kanske 12 elr 1 tiden :)
de var no helt kul där . idag är de den 23 !! så imrn e de julafton ! ;))
o ja har int aalla julklappar klara ännu , måst börja på ;)
förresten så e de plusgrader och en del av snön har smälta bort
kommer vi ha snö på julafton elr int ?! :O
här e lite julbilder från we<3it
BESTY.plNew Year ❤ » ANGEL.GEChristmas-tree-decorating-ideas-3_largeStyledevil | Faksimile.no | Side 2Tumblr
Ha en bra dag :D
//Ann@