Visa alla inlägg skrivna januari 2012

söndag 29 januari 2012 - 21:03

VART MED JENNI

HEJ, idag hade vi träning i botniahallen kl.11 de var först tråkigt och sen roligt :D
sen for jag hem och efter en stund kom JENNI till mej , vi såg på onedirection filmer ,
lite GLEE och sen gick vi ut och fotade :)) :D sen måsta Jenni fara hem och då for jag med
pappa till butiken och där såg ja på en USA filt , den va superfin , ska no köp den senare :))
(fanns också englands flagga):)) <3<3 imorgon äär de måndag , händer no int nå speciellt, ska
på volleyboll efter skolan :)) <3
Här va lite av bilderna som Jenni och jag to idag :)) <3<3
ha de bra ;) //Ann@

söndag 29 januari 2012 - 00:24

hehehe :D

Gick för nån dag sen igenom alla mina bilder på datorn och konstatera att jag
har alldeeeles för många av dihär bilderna :) ^^
OSVOSVOSV ^^
//Ann@

lördag 28 januari 2012 - 11:19

One Direction ^^ <3

Hej, blogga int så myki igår men vi hadd ju kalas här hemma ;)
och så var jag och köpte nya lakan (usa) tänkte visa bild på dem senare :;)
men här e lite roliga bilder på One Direction <3<3 ;) ^
Displaypicture_large429261_343501109008071_100000445558235_1197109_1653342638_n_largeTumblr_lyhr4ahnzx1qdq6bv_largeTumblr_lg2dsthd901qgi12vo1_500_largeAjqlp6pciaeghkt_large
//Ann@

torsdag 26 januari 2012 - 21:21

HAR....

...int gjort så myki ikväll , bara läst nå tidningar som kom på posten , lyssnat och sitt
på roliga onedirection filmer och bakat lite ;) imorgon e de fredag och har nu int nå planer
(Axel fyller år) ;))) så vi ska ju fira han och släkten kommer hit :) <3
HAdebra
//Ann@

torsdag 26 januari 2012 - 17:53

Jenni<3

HEJ, idag har de no varit en ganska bra skoldag men jag har haft jättont i huvu :((
Efter skolan kom Jenni till mej och vi lyssna på onedirection och laga dehär collaget ;)
<3<3<3

hadebra
//Ann@

onsdag 25 januari 2012 - 20:14

KYLMÄ on KALLT

Ja idag har de varit KALLT ! ;) ush ush , och då får jag dendär känslan , va sku ja gör utan min onepiece ^^ ;) heheh , nåja I skolan så hadd vi Matteprov , gick väl heelt okå ;) sen had vi nå andra tråkiga timmar och sen sluta vi och så for jag och jenni till MCdonalds och vidare till Arnolds :DD sen for vi med buss hem till jenni och där hörd vi på ONE DIRECTION <3<3<3 och annat stuff och så fota vi nå lite roligt och så sminka vi varandra :))
de var ROLIGT :) men sen måsta jag HEM :( nåja då jag kom hem tog jag min kamerautrustning och gick ut å fota  lite men sen fick jag gå in igen för de blev för KALLT !! :))
HA de bra ;))
//Ann@
ps1: Blogga in igår för att jag var på sånglektion,band och öva på matteprov
ps2, nu blev denhär bilden i lite stort format men jag ska börja la större bilder ;))
ifall ni ville veta ;))
ps3. KLÄ PÅ ER MYKI KLÄDER SÅ NI INT FRYSER IHJÄL NUDÅ :D

måndag 23 januari 2012 - 20:37

"PROVLÄSNING"

Hej, idag efter skolan kom Hanna och Jenni till mej ;) de var meningen att vi sku öva på matteprov men de blev mest lite annat, men vi hadd roligt ;) när dom had fari hem så börja jag öva på matteprov ordentligt och de gör jag fortfarande, har bara en liten paus nu då jag väntar på att pappa ska komma o hjälpa mej ;)
LITE BILDER FRÅN IGÅR ;)
//Ann@

söndag 22 januari 2012 - 12:54

ÅRETS FÖRSTA FASTLAGSBULLE !

Hej, imorse vaknade jag med min lilla gullunge Zita breve kudden :) <3
sen steg jag upp och for ut och skidade med Axel (första gången iår)
och så har jag ätiti årets första fastlagsbulle :) <3<3
NU ska vi fara till malax och åka pulka med kusinerna ;) blir skojjjit<3
*Fina ögon ^^
Ha en bra SÖNDAG
//Ann@

lördag 21 januari 2012 - 17:34

NYTT

Hejigen, ville bara visa denhär  tröjan/koftan som jag fick av mamma just
tycker jättemycke om den och den e jätte varm o skön ;)
p.o.p :)
//Ann@

lördag 21 januari 2012 - 17:03

BILDER FRÅN JENNI <3

Här e 3 bilder jag to vi jenni ;) de va ju jättekul där :)
pappa hämta mej kanske 2 tiden och så for vi och handla och sen
for vi hem ;)) ikväll ska vi bara ha myskväll framför teven me familjen ;) <3
Jenni ;)
HEHE :D
Arnolds <3
ha en bra lördags kväll och ÄT MYKI GODIS (allways) ;) <3<3
//Ann@