Visa alla inlägg skrivna april 2012

söndag 29 april 2012 - 23:54

GONATT

Hej, nu går jag och sover efter en rolig,solig och väldigt lyckad dag, efter att vi hade varit hos Alexandra så for vi igen till oss och åt mat och så börja Alexandra och jag laga en musikvideo sen kl.11 typ for di hem. imorgon fortsätter vi med den . för imorgon ska vi till dem och ja, tvätta fönster :))
//Ann@

söndag 29 april 2012 - 23:32

LONGBOARD

Efter att vi hade varit hos oss hela förmiddagen så for vi till Alexandra o Li  och där åkte vi longboard. de va jätteroligt. skulle vilja ha en egen longboard för de e ju nog myckeroligare än vanlig skateboard!
//Ann@

söndag 29 april 2012 - 20:14

Picnik

Hej. idag då kicki,dan,mamma och pappa tvätta alla våra fönster så hade Li,Alexandra,Axel och jag Picnik. De va jätte varmt och soligt.
//Ann@

lördag 28 april 2012 - 23:22

Jenni och Alexandra

hejhej, igår efter skolan var ju Alexandra,Jag och Jenni och shoppa. de var jätteroligt, fick nog hem en del saker men eftersom att pappa har lånat min kamera till nån spelning så jag kan int visa bild på de nu . nåja men sen for vi till Jenni och sova över och så såg vi på en film osv,de va jätteroligt, imorse steg vi opp tidigt och Alexandra for på träning och Jenni och Jag på match, den var nog ganska rolig :) SEN for jag hem och sen for vi till Mommo och var där med alla kusiner och sen for vi till Vierinens.
ha en bra lördagskväll
//Ann@

torsdag 26 april 2012 - 19:21

Macskal.se

Hej, här e lite bilder på vad jag ska önska mej till födelsedag. de e som klistermärken man ska lägga på datorn och så lyser ju äpplet :) tycker dom är superfina . finns också skal som täcker näästan hela datorn, skulle gärna ha ett sånt mintgrönt eller rött :) . HÄR hittar man dem.
MS Love StickerMS Fall StickerMS Peace & Love StickerMS Hello Kitty StickerMS Homer StickerMS Stick-Man StickerMS Stylish StickerMS Shoe StickerMS DJ StickerMS OVO StickerMS Monkey StickerMS Eat StickerMS Apple Juice StickerMS Mimmi StickerMS Bubbles StickerMS Butterfly Sticker

//Ann@

torsdag 26 april 2012 - 18:57

Dagens outfit

Hej. tog lite bilder på vad jag hade på mej idag men int fick jag nu så jätte bra bilder och så e de en massa saker i bakgrunden  men men. sjorta - pappas gamla . svartkofta- cubus. tights- HM .skor- vet int :D
//Ann@

onsdag 25 april 2012 - 21:35

KVÄLLENS

Hej,hej, tog lite bilder på vad jag hade på mej på vårkonsterten. klänning-Fått av Jenni (hm) , Jeansväst- är igentligen en jeansjacka från då ja va liten men klippte av ärmarna . Tights-Ginatricot. Hade ännu mina kängor som e från nån skobutik :D ..
//Ann@

onsdag 25 april 2012 - 15:20

FINSKAPROV

Hej- blogga int nå igår för då var de bara finskaprovsträning,sång,band och panikfinskaprovsträning . och jaa finskaprovet hade vi ju ida och 3 första sidorna laga ja kanske på 5 minuter med ett stooort smile på läpparna men sen kom jag till sista sidan och då fick man börja fundera lite mera men jaa , de gick väl  nog sådär helt okej,,, NÄÄÄMen Javetint :D Ikväll ska jag med Emilia och Jenni på Vikingas vårkonsert .
heh, ännu en gammal bild :P :D
//Ann@

måndag 23 april 2012 - 21:54

HistoriaProv med Jenni

Hejhej, idag har de varit en ganska vanlig måndag :D efter skolan kom Jenni till mej och vi skratta åt directionators och så öva vi på hissaprov. sen kl, halv8 nångång måsta jenni fara hem och jag fortsatt med historian, och jaa vi har ju provet imorgon och i övermorgon har vi finskaprov som jag int har övat nästan nåå till, åå de e så jobbit då vi allti ska ha 2 prov I RAD som dagarna efter varandra (jag blir så frustrerad jag vill bara kasta min miniräknare på en krukväxt :D ) hhaah....si @lillabloggen :D :D :D ..så fattar ni :P



haha, tyckt bara denhär bilden va ganska "likt oss" :D :D

//Ann@