Visa alla inlägg skrivna augusti 2012

fredag 31 augusti 2012 - 15:47

Grattisgrattisgrattisgrattis

Hade tänkt laga hundratusen bilder på Alexandra men hinner tyvärr int de nu , å de e väl kanske viktigare att fira henne i verkligheten som vi ska göra ikväll då :) men 1000 kramar o pussar från mej och Grattis på födelsedagen Alexandra <3
//Ann@

fredag 31 augusti 2012 - 15:02

TGIF

hej, hade 2timmar musik + bige o modda sen sluta jag o for hem med buss har mest lyssnat på musik sen dess men sku borda packa lite tills ikväll och sånt , nåjåå , har int nå annat att säg nu, har int hänt så riiiktit myki idag... förutom då att Alexandra har haft födelsedag :) 
//Ann@
 
 
 

torsdag 30 augusti 2012 - 21:37

gonatt

laga just ett inlägg med dagens låtar men sen funka de int av nån andledning, så skriver ett vanligt inlägg nu , ska just gå och sova , imorgon e de fredag och Alexandra fyller 14 år!! äntligen :D hon + iisa ska vi fira imorgon med Jenni, kommer bli superroligt :) vi ska å äta och sen sova över hos iisa. och på lördag ska vi(familjen) och Åbacks fara till tuuri :) 
 
//Ann@

torsdag 30 augusti 2012 - 21:03

DAGENS INKÖP

köpte en klocka + ett halsband på Ginatricot idag , riktiga fynd, speciellt klockan, eftesom att jag behövat en klocka hur länge som helst.
//Ann@

torsdag 30 augusti 2012 - 20:02

LOL

hej, var en ganska bra dag idag ;)<3 efter skolan for jag till Subway med Jenni,iisa och Lumia sen gick vi in nån butik och så for jenni o jag hem me buss och till mej, först gjorde vi typ bokstavligen ingenting, jenni var på min dator och jag låg i sängen och var trött sen åt vi och efter de såg vi på LOL. å just då den hadd sluta måsta jenni fara hem, Nu vet int jag riktigt vad jag ska göra? :)
//Ann@
 

onsdag 29 augusti 2012 - 20:01

ONS, 29.Aug

hej, idag var en halvbra da, vi hade tråkiga timmar, och så var jag efter skolan till stan me jenni och vi åt på mcdonalds, sen for hon hem och jag for hem och jag var å handla me mamma och sånt och sen for jag till jenni, vi var me jens,aron o joel i nån park men sen for di så vi satt på gården å åt kex, sen sku ja städ hennes klädskåp, men då de blev roddigare än vad de hade varit före ja börja så sluta ja och halv9 cykla jag hem, nu ska jag läs på nå finska ord som jag tror vi har tills imoron? 

gammal
 
//Ann@
 
 

onsdag 29 augusti 2012 - 06:36

Happy Birthday

Idag fyller världens bästa Liam Payne år, och han fyller 19. vet int riktigt hur jag ska fira den men kanske Jenni och jag ska si på Toy Story och sen ska jag unvika skedar, skriva Daddy direction på foten typ och såna saker :D 
//Ann@

onsdag 29 augusti 2012 - 04:00

KÖKLOT

satt på bryggan för någon kväll sedan och kollade medan himlen blev mer o mer rosa. Tog massor med foton men brukar inte tycka om att fota himlen för det blir aldrig så fint på bild som det är påriktigt.
//Ann@

tisdag 28 augusti 2012 - 21:42

ÄNTLIGEN!

hej, kollade just igenom datorn och hittade lite outfits från de senaste året, tänkte att jag sku visa dom..(har ni någon favorit?) , nåja men nu ska jag gå och sova med ett stooort leeende på läpparna eftersom att jag äääntligen har fått mina platform "converse" beställda <3 får si nu hur länge de tar för dem att komma, de stod en vecka men jag tror no de tar längre, nåja får see <3<3<3
//Ann@