Visa alla inlägg skrivna september 2012

söndag 30 september 2012 - 21:22

Malax

hej, vaknade bredvid Alexandra. Vi steg upp och åt frukost framför teven med Axel o Li. Sen for dom hem och Vi förde pappa till flygplatsen för han sku till Thailand med Jobbet. (har självklart skicka me en lång inköpslista!) sen vidare till Malax. först var vi en stund hos Moster o Tom och sen körde vi ner ti Åminne me dem. Sen for vi till mommo. där åt vi och så fotade Axel lite bilder på mej, för en gångs skull så var de hans ide' och inte jag som tvingade honom. Sen kl.6 for vi hem och så till David och Linnea på kalas. De var ganska kul. Sen då x-factor var slut gick vi hem och nu ska jag gå och sova imooorrroon är det Måndag! :(
//Ann@

lördag 29 september 2012 - 20:35

LÖRDAG MED Axel,Li och Alexandra

hej, först var alexandra och jag en stund hos Jenni. Sen for vi hem,åt tortilla och sen har vi bara dansat till olika,roliga låtar.
ha en bra lördagskväll :)
//Ann@
 

lördag 29 september 2012 - 13:36

Foto

hej, nu har jag städat rummet och fotat mej själv nå lite. Snart kommer Alexandra och Li :)




mitt hår såg inte superbra ut nu men iallafall. visar mer bilder sen nångång :D
 
//Ann@

lördag 29 september 2012 - 11:03

LÖRDAG

gomoron, ligger just nu i sängen med datorn i famnen, Kl.4 kommer Alexandra och Li. tror jag. Före det ska jag städa rummet och sånna saker . dom sover också över. Blir roligt. 
//Ann@

fredag 28 september 2012 - 23:44

Gossip girl med min lilla söta katt

fredagskvällen spenderades med pappa och Axel tittandes på en ganska rolig film och alla med varsin dator i famnen. Nu ska jag "joina" Zita som redan har bäddat ner sig i min säng och "vi" ska se på sista skivan av gossip girl sensång-3 sen ska jag sova. Imorgon tror jag att Alexandra och Li ska komma till oss ;) 

#just nu 
 
//Ann@
 

fredag 28 september 2012 - 20:59

Kalas hos Jessica

hej, nu har jag kommit hem från Jessicas kalas. De var jättekul! nu ska jag bara si på tv, vara på tumblr,weheartit och sånt och sen sir jag väl på lite gossip girl innan jag går och sover. Ha en bra Fredagskväll allihopa! <3
//Ann@

fredag 28 september 2012 - 15:30

Fredag-Jessicas födelsedag

Hej, var en okej skoldag. sista timmen hade vi nå "teater" liknande sak, jag var i samma grupp som Emmi,Noah o Andre, De gick nog ganska bra. Sen for jag hem. Var på sånt skratthumör i bussen sen vi nå trafikljus stanna bussen och starta int igen så jag gick hem, de skratta jag o åt :D . Ända sedan jag kom hem har jag redigerat och hållt på o fixa på en video. Sen ska jag på Jessis kalas, hon fyller ju idag. Grattis ennu en gång och här e samma collage på dej som jag la på facebook :) 
 
//Ann@

torsdag 27 september 2012 - 19:28

kusiner

hej, kom just hem från villan , var dit framåter med mommo,moffi,mamma,axel,Kusinerna och Leif. vet inte riktigt varför vi for dit, tror moffi skulle ha någon dörr eller nånting och sen skulle mommo si på vår koja. Isak,Albin och jag sprang mest bara runt, fota lite och sånt. Sen efter en inte så lång stund for vi hem.Här är några bilder därifrån.

//Ann@

torsdag 27 september 2012 - 15:54

torsdag

hej, vaknade trögt imorse, pappa förde mej till skolan och vi hade matte(förhör),finska(förhör),modda och hälsokunskap, slutade for hem med buss , kom hem , såg på gossip girl en stund ,sen kom Axel hem och sen dess har vi spelat wii och playstation. Ska kanske snart till villan :)
//Ann@

onsdag 26 september 2012 - 16:11

dagens

bloggade inget igår, men var till jenni efter skolan och vi hade nog ganska kul, idag har jag haft en ganska bra dag. Slutade kl.2 och så missa jag bussen men va i stan me jenni i typ en timme och vi testa nå kläder och sen hämta mamma oss. Nu ska jag bara träna på finska o matte o vänta på att pappa ska kom hem så vi kan för min samsung till giganten. så här såg jag ut idag
 //Ann@