fredag 7 september 2012 - 22:22

Kul hos Sofia .

Hej, efter skolan for jag till Emilia, vi skratta så vi börja gråta åt årets klassfoto och sen skratta vi åt nå filmer från 4:an , efter det kom Ida och Hanna och vi paketera och sånt och sen cykla vi till Sofia på hennes kalas, de var roligt, vi laga först vofflor och sen hade vi lite musiktävling och nå andra tävlingar där ute jag och Moa ropa o skratta så himla myki , sen förd Jessicas hem mej och här hemma möttes jag av helt städat rum (snäll familj) och sen fick Axel o jag lite presenter från pappas resa. bl.a. Apple tv. har ännu bara sitt nå youtube videor och sånt på den men måst nu kanske lära mej lite mera om hur den funkar.
å ännu en bild från idag :) 
 
//Ann@

onsdag 5 september 2012 - 15:53

HALTALOTTA

hej, idag hade vi matte,engelska,fysik och  jumpa, efter skolan for jag hem och nu gör jag ingenting, är supertött så ska väl bara ligga i sängen å si på nå film eller nånting, har också halta o på hela dan me mitt jekla knä så far nog int på träning (igen) fast jag så gäärna sku vila fara på den, har skippa typ 189 träningar den senaste tiden men man kan ju int bara bestämma att nu ska de int ta sjukt nå mera å så e de så, har ju som int vari nånstans o kolla de heller men borde nog göra de eller ens far ti skolhälsovårdaren elr va som helst :) 
gamal bild
 
//Ann@
 

tisdag 4 september 2012 - 14:21

SOFIA STRAND

Fyller många just nu och idag var det Sofias tur, Grattis! här kommer två bilder från förr i tiden :D
//Ann@

måndag 3 september 2012 - 22:04

SOVA

hej, nu har jag läst igenom finska orden 150 gånger (hoppas på skriftligt!) och räknat matten på 1 minut, + sett lite gossip girl och tvättat håre, nu ska jag gå och sova :) imorgone e de ju som sagt tisdag och jag har ingen aning om vad jag ska göra annat än att va i skolan så om de e nån som har tid o vilja får ni gärna va me mej :) 
 
//Ann@
 

måndag 3 september 2012 - 19:17

FOTAFOTAFOTA

hej, kom just hem från träning, den gick ganska snabbt och var nog helt rolig, just nu sitter jag äter, har äntligen köpt nytt nutella <3, annars vet jag int riktig vad jag ska göra, tror jag avslutar dagen på samma sätt som jag började den alltså med GossipGirl. imorgon är det Tisdag, händer ingenting.Här e några bilder jag fota just, kom på att de är jättelänge sen jag var ut på en fotorunda då jag bestämmer mej för att nu ska jag ut och fota, blev mest random saker, kanske int så kul att si på bilder me nå stenar men de får va nu. :) 
//Ann@

måndag 3 september 2012 - 14:59

MÅNDAG

hej, vaknade halv7 imorse, alltså en timme för tidigt så jag såg på gossip girl sen steg jag upp och cyklade till skolan och sen hem kl.2 , nu gör jag typ ingenting,(lyssnar på musik)  kl.5 ska jag på träning -_- , sen vet int jag :) 
lika konstig som vanligt :D
 
//Ann@
 

söndag 2 september 2012 - 18:30

Fotovägg

Hej! här e några bilder på resultatet av vad jag har gjort idag, är supernöjd och nu får jag vakna varenda morgon och de första jag ser är dom här bilderna, har också lagt upp bilder ovanför mitt skrivbord men fick inte några bra bilder på det. nåja får se nu hur länge det tar innan jag har flyttat alla dehär bilderna någon annanstans, tycker faktiskt de är ganska roligt att lägga upp bilder, är som någon slags  terapi/fritidssysselsättning eller nånting. "hej jag heter Anna och hänger upp plansher på min fritid" :D..


bokhyllan blev också liiite städad, kläderna ligger fortfarande lite roddigt men anyway //Ann@

söndag 2 september 2012 - 13:59

MYS SÖNDAG

hej, somnade ganska sent igår för att jag höll på och klippa en massa bilder och sånt. Sov länge idag o de va skönt, sen hade vi stor frukost och efter de började jag städa rummet men mest har jag byti plansher och sånt, laga upp en massa bilder pappa har printat åt mej på väggen där jag har haft 1D plansher och dom flytta jag till skrubben sen då jag var färdig med de städa jag opp allt som låg på golvet osv, nu ska jag se på gossip girl3 <3
instagram bild på min "nya" vägg :) 
 
//Ann@
 

lördag 1 september 2012 - 23:30

CHER LLOYD!

har ju börjat lyssna ganska mycket på Cher Lloyd nu (ny favortiartist), speciellt på "want you back" , hon var med i x-factor på samma gång som onedirection , och jag tycker hon har super"fin" klädstil och hennes uttal och allting e helt perfekt, har försökt att la dendä want you back här på bloggen ganska många gånger men de funkar aldrig.. nåjå här e "en" LÄNK LÄNK LÄNK LÄNK LÄNK LÄNK LÄNK LÄNK ;) tycker också att swagger jagger e ganska bra <3
 
//Ann@