EFTERLYSES: BOENDE I STOCKHOLM

söndag 18 februari 2018 - 09:18 | 8 Kommentarer

Hörni, nu är det såhär att jag är påväg till Stockholm i mitten av april för att skriva högskoleprovet där. Jag och Fanny har ingenstans att övernatta ännu, och det känns så sjukt onödigt att spendera stora summor pengar på hotell från fredag till söndag. Nån som har nåt tips? Airbnb? Nån av er som bor där som har en extra sovplats eller två? Billigt men bra hostel eller vandrarhem? Säg gärna till, i kommentarsfältet eller på nån av mina andra sociala medier, skulle bli superglad och tacksam för tips och hjälp av er!

Vi ska nämligen vidare till Malta efter provet, och skulle därför helst inte behöva boka hotell till den korta Stockholmsvistelsen också. Jaja, nu vet ni, tack på förhand!

Stockholm rect tcm9 33851

Bild: bcg.com

Bloggen10

Kategorier:

Allmänt Tankar

8

Kommentarer

  • Chevelle

    18.02.2018 09:32 (10 månader sen)

    Vi bodd på hotell bema när vi va på klassresa för 3 år sen, he va väl lite motell-stil men he va rätt så billigt och fungera riktigt bra för någon natt! Lugnt område och relativt nära ti allt! ?

    • Emelie Svenlin

      18.02.2018 15:57 (10 månader sen)

      Aa okej, tusen tack för tipset!! Ska koll upp de :-)


  • Isabella

    19.02.2018 10:52 (10 månader sen)

    Kolla hostelworld!! Borde finnas massa billiga alternativ där :))

    • Emelie Svenlin

      19.02.2018 11:36 (10 månader sen)

      Okidoki I will do that, tusen tack för tipseeet :-)!!


  • Ida

    19.02.2018 18:11 (10 månader sen)

    Hostelworld e bra joo. Bodde på hostel generator med en kompis för nåt år sedan. De va nära centralen vilket va skönt. Vi sov i en female only dorm. Bland de bättre hostellen jag bott på och jag har bott på en del :)

    • Emelie Svenlin

      19.02.2018 22:31 (10 månader sen)

      Åh, okej, låter ju super! Tusen tack för kommentaren :-)


  • Ida-Marie

    25.02.2018 18:40 (10 månader sen)

    Mina tips verkar vara nämnda, men tänkta bara tillägga att Malta är super mysigt och verkligen ett skönt semesterställe. Maten är verkligen god och lokalbefolkningen trevlig! :) Hoppas resan och provet går bra sedan :D

    • Emelie Svenlin