Visa alla inlägg skrivna december 2012

måndag 31 december 2012 - 14:42

NYTT ÅR

Hejhej, till att börja med ska jag önska er alla ett Gott nytt år! På kvällen kommer mina kusiner och Hanna och Lottas familj hit, kommer bli superkul! Vi ska skjuta många raketer. Gästerna kommer hit nångång 6 tiden.
 
Bilden är tagen förra året på nyår.. Lite dålig kvalite ( hade digikamera då)
// Iisa
 
Läs även andra bloggares åsikter om

söndag 30 december 2012 - 15:23

Gym & Matilda

Idag vaknade jag hos Matilda där vid klockan halv 12, sen gedde jag mig hem nångon vid klockan halv 1. Jag och pappa for iväg till gymmet och vi var där ungefär i en och en halv timme, jag var inte på ett pass utan tränade på egen hand. Nu har jag varit lite på datorn, packat upp mina väskor och jag tänkte kanske se på nån film på kvällen.
 
Ha en bra förtsättning på dagen!
// Iisa

lördag 29 december 2012 - 15:17

Ny Katalog... redan

Hej ala! Idag så har jag bla. varit ute och gått, sädat samt andra småsaker. Idag fick jag också något att läsa, nämligen H&M nya vårkatalog hade dykit upp i vår postlådar katalog, men man har ju god tid på sig att välja ut vilka kläder man vill ha) . Jag har inte ännu  öppnat den, ska göra det efter jag bloggat. På kvällen  blir det att fara till Matilda övernatt!
// Iisa
 
 

fredag 28 december 2012 - 17:22

Nya Lockar

Idag väkktes jag av ett telefonsamtal av Matilda, Jag var iväg till bibban med pappa men lyckades glömma bibbakortet... Efter det förde pappa mig till matilda, vi var också till lumia en stund. Det var en lyckad dag!  (utan det där med bibbakortet) Här kommer bilder:
 
 
Jag lockade också Matildas hår:
 
 Finns det nån som undrar hur jag gjorsde dessa lockar är det bara att kommentera, så kanske jag slänger in ett inlägg på hur man gör dem :)
Ha en super fortsättning på fre. kvällen!
// Iisa

torsdag 27 december 2012 - 14:20

Torsdagen den 27 December

Hejhej, jag börjar med att berätta att jag var igår till gymmet med Hanna, Lotta och Matilda. (Om någon undrade)
 Jag vaknade ganska sent och såg på en film som heter In Time och när den var slut gick jag ut på en promenad och så var jag också och skrinnade. Nu ska jag ta det lite lungnare och läsa en av Lauren Conrad böckerna jag redan börjat läsa på.
 
Hoppas ni har en bra fortsättning på Torsdagen. Oj oj vad man blandar på dagarna när det var julafton på måndag..
// Iisa

onsdag 26 december 2012 - 11:16

Gårdagens

 
// Tröja-Vila // Kjol-H&M // Ring- JC // Lädervest-H&M // Strumpbyxor- H&M
Kram! // Iisa

tisdag 25 december 2012 - 16:42

Mina julklappar

Hej alla! Idag tänkte jag visa vad jag fick igår av jultomten:
Tack så JÄTTEMYCKET för alla fina presenter jag fick! <3
// Iisa

måndag 24 december 2012 - 12:15

Julafton

Till att börja med ska jag önska er alla GOD JUL! ÅÅÅ, vad man har längtat, I år tycker jag ändå att julen kommit ganska fort. Vi ska få gäster hit klockan 3 och då ska vi äta jullunch. Jag har ännu några timmar på mig att laga mig i ordning och välja kläder att ha. Hoppas alla får en riktigt god jul :D
// Iisa

söndag 23 december 2012 - 13:19

Julen har smygit in i huset

 
 
 
// Iisa
 
 

lördag 22 december 2012 - 13:07

My winterland ♥

 
 
Idag vaknade jag klockan 9 och stack iväg till simhallen på träning, jag kom hem ungefär halv ett, Då bestämde jag mig för att gå ut och fotografera lite, det var ganska så kallt där ute (-15 garder) så jag var inte ute så länge.
 Igår klädde jag och mamma julgranen och idag ska det väl bli lite pepparkaksbakning med storebror och mamma. Hörs! // Iisa