Visa alla inlägg skrivna januari 2013

torsdag 31 januari 2013 - 18:54

My shadow

 
Idag var jag till Hanna och Lotta efter skolan, idag blir det somtur några dagar som jag inte måste läsa på några prov, Vad skönt! Igår blev det ingen bloggning för att jag läste till historia prov och var på träningen . Kram på er!
//Iisa

tisdag 29 januari 2013 - 19:39

Smoothie recept

Idag när jag kom hem började jag läsa på historieprov, läste i ungefär en halv timme sedan somnade jag.. Sovde i en och en halv timme. Sen hade jag inte energin till att fortsätta läsa så jag gick ner och lagade en smoothie till mig. Här kommer reseptet om nån är intresserad av att smaka på den:
 
På dehär bilderna använde jag dock frysta hallon (1 dl) istället för bananen.
Kram! //Iisa

måndag 28 januari 2013 - 15:57

My hair

Fotograf, model och redigering av mig.                                                                                                  Canon 600D
 
//Iisa

lördag 26 januari 2013 - 19:49

Dagens

 
 
 
//Tröja - H&M //Jeans och mössa - Carlings  //Skor - internet // Jacka - Vero Moda //ring - H&M
Tyvärr blev det lite suddiga bilder tog dom idag på stan i ett omklädningsrum med telefonen. 
// Iisa
 

lördag 26 januari 2013 - 18:39

Bra start på helgen!

Igår efter skolan hann jag äta och packa mina saker och så var det att fara iväg till tennis hallen och spela squach med Alexandra, efter det hyrde vi en film och köpte massvis med godis vi var övernatt hos Alexandra. Idag på morgonen vaknade vi där vid 9 tiden och for iväg till träningar. Idag har jag varit till stan och där köpte jag en badrock från cubus.
Här kommer några bilder från igår, tagna från Alexandras blogg:
 
Kram på er!
//Iisa
 
 

torsdag 24 januari 2013 - 16:12

Dagens

 
 
// Tröja - H&M // Byxor- Carlings
Fotograf, på bild och redigering gort av mig.
Kram på er!
//Iisa

onsdag 23 januari 2013 - 17:40

Lackat naglarna

Hejhej, idag efter skolan kom Moa hem till mig vi lackade naglarna, gjorde en blåbärssmoothie som var riktigt mumsig. Lackade senast mina naglar några månader sedan så det var trevigt att göra det efter en liten paus
 
 
 
Kram på er!
// Iisa
 
 
 
 
 
 
 

tisdag 22 januari 2013 - 17:26

Modecollage

Idag efter skolan kom Matilda till mig, vi var båda på gott humör och skrattade mycket. Nu har jag suttit här vid mitt skrivbord och klippt ut snygga kläder samt assesoarer från tidningar och tänkte göra någonslags "collage" av dem och kanske hänga upp collaget på min väg.
 
 
Kram på er!
// Iisa
 

måndag 21 januari 2013 - 14:13

Home again

Ojoj, Igår orkade jag bara inte blogga. Jag kom hem ganska sent från lägret med bakrelåren sjuka som bara den, nu känner man nog av alla träningarna jag var på. Jag var med i häcklöpningsgruppen. Sen när jag kom hem då så var det att börja plugga på franska förhör och engelska oregelbunda verb.. Var helt slut redan klockan 21.00 av ett tungt, men roligt läger. Idag på kvällen blir det pilates, men somtur ska vi tänja mycket. 
 
Här är en bild från sommras.
Kram på er!
//Iisa

torsdag 17 januari 2013 - 15:16

Läger

Hej, För min del blir det områdsläger i häck på helgen, jag ger mig iväg imorgon klockan kavrt före fyra. Idag blir det då att packa eftersom jag inte har så mycket tid efter skolan imorgon. Lägret slutar på söndag så det är ungefär 3 dagar långt. Idag var det som vanligt i skolan utan på matematik då vi fick dricka te! Nu ska jag börja med packandet. Jag har redan gjort en lista så det är bara att plocka fram alla saker.
 
tog inspiration av den spegelvända bilden av annas blogg, tyckte att hon hade så häftiga bilder så besök gärna hennes blogg <3
 
Kram på er!
// Iisa