Visa alla inlägg skrivna mars 2013

söndag 31 mars 2013 - 15:58

Önskeinköp vår/sommar 2013

 
♥  Vita jeans              ♥  Spets shorts elr kjol
♥  Vit kavaj                ♥  Levi's shorts
♥  Vita låga converse  ♥  Spets topp/ t-shorta
 
Iisa
 
 
 
 
 

lördag 30 mars 2013 - 16:22

Amanda

Idag är det då Amandas tur att fylla 15 år, Grattis på födelsedagen din hoppas den blir supeer! Vi har kännt varandra ända sen dagis, men blev egentligen först vänner i förskolan. Du är jätte snäll, omtänksam och så är du en jättebra vän som man kan lita på. Synd så går vi inte i samma skola längre men jag är glad att vår vänskap hållit!
 
 
♥ Iisa
 
 
 
 

fredag 29 mars 2013 - 17:13

Dagens

 
Klänning, Taits, Kavaj - H&M // Skor - nelly //Jacka - Vero moda
 
Hej alla! Idag har det varit fullt upp med program jag var övernatt till Hanna och Lotta och så kom pappa och hämta mig där vid tolv tiden. Kl. ett åt vi påsklunch hos min fammo och faffa med mina kusiner från pappas sida efter det var det iväg på min andra kusins kalas (en från mammas sida) och nu är vi då äntligen hemma och jag tänkte spendera kvällen med sesång 2 av supernatural ♥ min kusin var så snäll och lät mig låna den!
 
♥ Iisa

torsdag 28 mars 2013 - 12:14

Påsklov ♥

Nu har då påsklovet börjat för min del, i skolan var vi ute och gå och sen kom jag med buss hem. Snart ska jag iväg på träningar och på kvällen blir det att fara till Skåtars och äta och sen ska jag ännu lämna övernatt dit. Hoppas alla får ett trevilgt påsklov!
 
 
♥ Iisa

tisdag 26 mars 2013 - 18:13

Get the Look!

 
 
 
Klikka på orden för att slippa till sidorna var jag hittat dessa saker.
 
♥ Iisa

måndag 25 mars 2013 - 14:23

Grattis!

Hej, Idag är det ingen vanlig Måndag utan det är Elias (min storebrors) 17 års födelsedag!
Grattis Elias!
 
 
♥ Iisa

söndag 24 mars 2013 - 13:31

NY BIKINI

 
 Bikini - Cubus
 
♥ Iisa
 
 

lördag 23 mars 2013 - 16:46

Me Today

 
Hej! Idag vaknade jag redan klockan 7 på morgonen och trodde att kl. var 9 men så var det ju inte, så jag gick tillbaka och sova och sendan var jag på träningar klockan 10. När jag kom hem så var det städning som gällde, min storebror hade nämligen släktkalas, gästerna var här i ca.3 timmar och kvällens planer går ut på att se på film och äta godis ^^
Hoppas alla har en super Lördag! 
 
♥ Iisa
 

torsdag 21 mars 2013 - 20:29

Sommar Längtan

Hej, Nu är det himla mycket pågång med skolan, friidrott, läxor och allt möjligt så jag hann inte blogga igår. Men för min del var det iallafall att gå hem från skolan (igen..) och sen tog jag det bara lungt och på kvällen blev det träningar, dagens träningar blev inställda så jag var ute på en kort länk istället. Idag var jag till stan och imorgon blir det att städa efter skolan sedan Amandas kalas! 
 
 
Ååå, längtar såå mycket till sommaren! ♥
 
//Iisa

tisdag 19 mars 2013 - 15:10

Vampire Academy

Hej alla! Idag var jag efter skolan med Matilda till stan. Nu är jag hemma och tänkte göra en god smoothie till mig. Idag tänkte jag slänga in ett boktips. Förr hatade jag att läsa och orkade aldrig läsa boken till slut på sjunde klassen ändrades det. Nuförtiden älskar jag att läsa. Jag vill tipsa er om en serie som heter Vampire Academy, jag har läst serien igenom några gånger nu och jag har inte tröttnat på böckerna. Ååå! de är så bra. Jag rekomenderar bokserien till alla som tycker om spännande och romantiska böcker. Även om det finns vampyrer i serien så är det ändå inte lika mycket om det som t.ex. i Twilight och Vampire diaries utan det händer mycket annat i böckerna också. Trevligt om nån orkade läsa hela texten!
 
Här kommer böckerna i ordning: läs dem från höger till vänster.
 
//Iisa