Visa alla inlägg skrivna maj 2013

torsdag 30 maj 2013 - 15:03

IGÅR

Gårdagen gick ut på skola sedan till stan med Matilda, köpte dock inget. Så var jag på träning också. Idag kom jag rakt hem från skolan och ska snart och jobba för vår friidrott förening. 2 Dagar kvar till sommarlov! Det börjar nog man märka på vädret idag och igår har varit över 25 grader efter skolan.
 
 
bild från igår. Tagen med telefon men det får duga.
 
♥ Iisa

onsdag 29 maj 2013 - 13:00

LES FLEURS

 
Hej, Igår var jag till Anna efter skolan vi pratade mycket och hade det roligt. Sedan gick vi ut och fotografera ovanför ser ni några av de många bilder vi tog. Sedan måste Anna på match så jag cyklade hem vid 5 tiden och sedan såg jag några Supernatural avsnitt ♥
 
♥ Iisa

tisdag 28 maj 2013 - 10:00

SNEAK PEAK

 
Våravslutningskläder - Kommer fler bilder på helgen 
 
♥ Iisa

måndag 27 maj 2013 - 14:50

DAGENS

 
Tröja - H&M // Jeans - Carlings (dr.denim) // Skor - Convers
 
Sista veckan av skola har startat, Sommarlovet är snart här ♥ Hoppas alla haft en bra start på veckan!
 
♥ Iisa

söndag 26 maj 2013 - 16:30

STAFETTKARNEVAL 2013

 
Hej! Ovanför ser ni lite bilder från stafettkarnevalen. När vi kom fram på fredag kväll var vi på borgbacken och sedan sovde vi på jotell, väckningen var redan klockan kvart över fem nästa dag. Sen kom vi till stadion med buss. Mitt lag i 4x100 vann och i 18x80m grässtafett blev vi andra! Och vår fina hejarklack fick ett hederspris. Det blev en jättelyckad resa. 
 
♥ Iisa
 

torsdag 23 maj 2013 - 14:59

SISTA TRÄNINGEN

Hej! Idag har det då varit den sista träningen inför stafettkarnevalen i helg. Vi åker iväg imorgon efter skolmaten till Helsingfors. Jag ska springa masstafett (18 X 80m på gräs) och 4 X 100m. Imorgon ska vi vara kvällen på borgbacken och efter det ska vi på hotell. På lördag blir det då att springa så att fötterna värker för resten av året.
 
 
♥ Iisa

onsdag 22 maj 2013 - 15:17

SMOOTHIE

 
Ingredienser: Hallon, jordgubbar, vanilj yougurt och mjölk
 
Idag blir det ennu idag för min del att läsa på prov och träningar, hoppas alla haft en trevlig onsdag!
 
♥ Iisa

måndag 20 maj 2013 - 15:04

ROLIG HELG

Hej alla! har haft ett lyckat träningsläger på helgen med härliga tjejer! Kom hem igår och då gällde det att läsa på matte prov som jag då hade idag, det gick ganska bra. Så har jag blivit vänelev så jag var och visade runt de nya sjuorna i vår skola. Fint väder har det varit i över fem dagar i streck nu, sommaren har äntligen hittat fram ♥

 
♥ Iisa

torsdag 16 maj 2013 - 14:09

ICE CREAM

 

 
Hej alla, bilder ovanför är från igår, vackert väder igår och idag men på tisdag regnade det. Jag har inte haft tid med att blogga eftersom vi har haft 2 prov den här veckan på ons och idag. Onsdag hade jag historia och idag biologi. Så dessa dagar har gått till att träna, vara i skolan och läsa till prov. Idag ska jag på kvällen på träningar annars ska jag bara ta det lungt. På helgen blir det för min del träningsläger och så har jag på måndag matematik prov.. Ushh 
 
♥ Iisa

söndag 12 maj 2013 - 11:21

GÅRDAGENS

 
blommig topp - VILA / Jeans tröja - vero moda / Läder jacka - Cubus / jeans - carlings / skor - converse (sportia)
 
Hej! Igår firade vi redan morsdag på pizzeria med kusiner och fammo och faffa. Hade mina vita första gången idag, det var fint väder hela dagen igår men spenderade största delen av dagen till att läsa på prov.. 

♥ Iisa