Visa alla inlägg skrivna juni 2013

söndag 30 juni 2013 - 14:06

GÅRDAGENS

 
Klänning - GinaTricot 
 
 
 
 
 
 
 
 

lördag 29 juni 2013 - 17:41

KALAS

 
 
Idag var jag och firade min faffas födelsedag med min familj och kusiner. Vi fick som lunch grillmat och nypotatis, Mums. Och till efterrätt fick vi massor med gott bl.a. Tårta, Kex, jordgubbar och det ni ser på 1 och 3 bilden. Imorgon ska jag på Lumias konfirmation. Jag har blivit "anställd" som frissör av lumia så på morgonen blir det att fara iväg till henne med locktången. Grattis till faffa ännu!
 
♥ Iisa
 
 

fredag 28 juni 2013 - 15:45

NEW

 
Kjol och Tröja från H&M, Bikini från Cubus 
 
♥ Iisa
 

torsdag 27 juni 2013 - 13:21

Jordgubbar, sommardagar på stranden och vänner

 
 
Hej! Jag har tyvärr inte hunnit blogga på de 3 senaste dagarna. Sö-Må övernattade jag i ett tält med Lumia och Matilda. Må var jag på stranden med Matilda, på träningar och sedan senare på kvällen ännu en gång till på stranden. Må-Ti sovde jag över med Anna, Det var riktigt mysigt. På Tisdag var jag på tävlingar och mamma hade köpt en stor låda med jordgubbar ♥ Igår var jag på morgonen och åkte med longboard med Alexandra, Ella och Linn sedan var jag till stan med Matilda och köpte en ny bikini, en tröja och en kjol. Kommer bilder i nästa blogginlägg. På kvällen var jag då med familjen till Hanna och Lotta. Har haft så fullt upp så jag har inte varit inne på datorn på flera dagar. Idag ska jag iväg till villan med familjen och våra grannar ska komma dit med oss. Hoppas alla har en super fortsättning på veckan!
 
♥ Iisa

söndag 23 juni 2013 - 14:25

MIDSOMMAR

 
En till midsommar spenderades på sommarstugan med familjen. Vi for iväg på fredag morgon, det var jättefint väder och jag var hela dagen ute och simma och sola. Vattnet var jättevarmt! På fre-lö natten blev det åskväder och det åskade hela natten och på morgonen ända till 9 tiden. sedan blev det ochkså fint väder resten av dagen på lö. Då åkte jag och pappa med båten och köpa glass sedan var jag ute största delen av dagen. På kvällen såg jag några supernatural avsnitt och läste på boken beautiful creatures som jag fått låna av Alexandra. Idag kom vi hem vid 12 tiden och ikväll ska jag sova över med Matilda och Lumia. 
 
Hoppas alla haft en lyckad midsommar!
 
♥ Iisa

lördag 22 juni 2013 - 09:00

RAINDROPS

 
Foto + Redigering av mig.
 
Trevlig midsommar till alla!
 
♥ Iisa

torsdag 20 juni 2013 - 13:42

RAINY DAY

Hej. De senaste 2 dagarna har jag sovit över + varit på bio med Alexandra, varit på massör (för att jag har sjuk rygg) och varit ute med vänner. Idag har jag inget spec. för mig ska bara vara hemma och ta det lungt tror jag. Vädret är uselt. 10 grader och rengn. uushhh.. 
Hoppas det blir finare väder till midsommaren! 
 
 
♥ Iisa
 

måndag 17 juni 2013 - 19:41

WHITE

 
Idag har dagen gått till att städa och städa och städa. Har gjort en riktig storstädning i mitt rum, Ordnat alla lådor och hyllor, satt alla kläder in i klädskåpet, bytt lakan, damsugat, torkat damm osv. På bilderna ser ni slutresultatet av målnigen ( Den som inte redan läste i förra inlägget så har jag och min mamma målat mina väggar från gult till vitt) jag blev jättenöjd. Så böt jag också min stol til en ny för att den gammla börjat gå sönder. Skönt att ha allting ordnat och rent. Få se hur länge rummet hålls så här snyggt..
 
♥ Iisa

söndag 16 juni 2013 - 18:18

SUMMERTIME

 
Bilder från We<3It och Tumblr: Min Tumblr Min We<3It
 

Snart har jag redan haft 2 veckor av sommarlov. Usshhh nu händer det igen! Ni vet hur sommarlovet bara rinner som sand genom händerna. Bara 8 veckor kvar. De senaste dagarna har det regnat och åskat. Idag var det lite finare väder men det kom några åskskurar ändå. Så jag och mamma åkte till butiken och köpte målafärg. Vi ska måla alla mina väggar vita. Vi har redan målat två väggar med ett lager. Mina gammla väggar har varit ljus gula. Så nu väntar jag på att väggarna ska torka. 
 
Iisa

torsdag 13 juni 2013 - 12:21

DAGENS/NYA INKÖP

 
 
Randig topp (NY) - VILA // Grå och rosa tröja (NYA) - JC // Shorts (Klippt från byxor) - H&M 
 
Igår var jag på dagen till stan med Amanda och Ella. Det var roligt att träffa dem igen. På kvällen var jag ut och cyklade med vänner. Blev en riktigt lyckad dag! Jag sover hos min farmor och farfar eftersom min mamma och pappa är i Danmark. Hoppas alla har en bra fortsättning på dagen! 
♥ Iisa