Visa alla inlägg skrivna juli 2013

tisdag 30 juli 2013 - 22:16

Bärbomben

 
Hej, Idag har jag varit nästan hela dagen med Anna. Cyklade till henne till 11. Var hos henne så en stund sedan cyklade vi i ösregnet.. till mig. Klockan ett var vi hos mina kusiner och då var vi till stan med min äldsta kusin och en flicka som är vecka i sommarutbyte från Italien hos dem en vecka. Vi var på stan i 4 timmar. Köpte 2 paket med ringar. Vi var också och åt vif thai house. Hade det riktigt trevligt. Sen kom mina föräldrar och hämtade oss och då var vi med Anna då en stund hos oss. På kvällen for vi sedan till våra grannar och äta. Vi åt jättegodmat och efterrätten ser ni på bilderna ovan.
 
♥ Iisa

Taggar:

Kategorier:

Food

Skriv en kommentar 21

måndag 29 juli 2013 - 12:56

Balloons

 
Här är bilder som jag inte hunnit publicera, fotade dessa bilder med Anna på onsdagen. Helgen har gått till att jobba på kaleva spelen och så var jag på stranden på lö med lina och lycke och Anna var också övernatt här från lö-sö då kollade vi på pitch perfect och LOL. Skrattade mycket på kvällen. Idag har jag inget spec. för mig förutom träningar på kvällen. Hela hälgen har det varot 28-30 grader och solen har gassat, jätteskönt! Men idag blev det då rengn och svalare väder. 
 
♥ Iisa
 
 
 
 
 

fredag 26 juli 2013 - 21:55

Spray

 
 
Här är bilderna jag och Anna tog på onsdag. Hade en Jätterolig dag och kväll med Anna igen! Idag har jag varit på kaleva spelen som funktionär hela dagen kom hem vid 10 tiden. Imorgon blir det att vakna halv 7 och fara iväg och jobba igen men imorgon slutar jag redan klockan 15.00 så då ska jag till stranden med Lina och LYcke och sen kommmer Anna hit övernatt.
 
♥ Iisa
 
 

onsdag 24 juli 2013 - 22:50

Nya träningsskor

 
 
 
Hej! Idag cyklade jag 11 på morgonen till Anna vi gedde oss ut på en fototur som tog 3 och en halöv timme. Så nu har man mycket bilder att gå igenom och redigera. Allt som allt blev det 847 bilder!! Sen for jag på träningar och nu ligger jag med datorn i fammnen hos Anna i ett tält, mysigt har vi de här. Mina nya skor var jag och pappa och köpte igår i förra natt var Anna också övernatt hos mig.
 
♥ Iisa
 

tisdag 23 juli 2013 - 14:25

Med Anna

 
Igår var jag som sagt till powerpark. Efter det var jag på datorn en stund, såg på lite serier. Senare på kvällen kom sedan Anna hit och vi kollade på gosssipgirl och hade det mysigt. Hon sovde övernatt här och idag på morgonen for hon iväg och jag for med pappa till moffa och så var vi och köpa nya träningsskor till mig. Idag blir det sedan ännu bio med Alexandra och Lotta. Bilderna ovanför är tagna föra veckan. 
 
♥ iisa

måndag 22 juli 2013 - 00:00

Gårdagens

 
Tröja - GinaTricot //  Shorts (klippta av jeans) - H&M // Skor - converse
 
Bilderna tagna med Lumia igår (den sjätte bilden är på Lumia) Vaknade igår sent för att bussen från hesa kom hem först vid 1 tiden på natten. Tröjan är den som jag köpte från hesa som jag skrev i förra inlägget. Idag blir det då powerparl med kusiner, fammo och faffa, pappa och storebror. 
 
♥ Iisa

söndag 21 juli 2013 - 21:24

Tävlingar i Hesa

 
Bilder från helgen. Tävlingarna var i helsingfors vi kom dit på torsdag kväll. Jag var i samma hotellrum med Lotta och Lina. Vi vaknade vid 9 tiden och fick äta mumsigt hotellmorgonmål. Hade mina båda grenar på fredag fick nytt rekord i 80m häck tiden var 11.90 och i höjd hoppade jag 149cm fick silver i båda grenarna. På fredag kväll var vi ute på stan och äta. På lördag var jag på stan med Antonia, köpte en tröja. Vi åt också mat på stan, subway. Hade en jättelyckad resa med gott sällskap.
 
♥ Iisa
 

torsdag 18 juli 2013 - 12:51

Härlig sommardag

 
 
Hej! Igår var jag hos Anna hela dagen vi var ut och fotograferade igen. Ovanför ser ni en del av bilderna. Hade en superdag och var på gott humör hela dagen! I helg blir det då sfi- friidrottstävling i helsingfors. Bussen startar idag halv 4. De blir att sitta i bussen i 6 timmar.. Ojojoj
 
♥ Iisa

onsdag 17 juli 2013 - 19:39

MAT ♥

 
Igår hade vi supermumsig mat här hemma. Vi åt sallad med kyckling och så fick man välja själv vad man ville ha i salladen. Så hade vi också malaxlimppa med skagerröra. Efter maten bakade jag och mamma en paj med blåbär och hallon. Vi var också och köpte jordgubbar. Mums ♥
 
♥ Iisa

Taggar:

Kategorier:

Food

Skriv en kommentar 13

tisdag 16 juli 2013 - 15:20

Dancing on the flowers

 
 

 
 
Här är en del bilderna vi tog med Anna på torsdagen. Vi cyklade till ängen från Anna och så fotograferade vi där i några timmar. Idag vaknade jag  halv 11 gjorde mig klar och cyklade till stan med Lina och Lycke. Vädret idag är hemskt, 15 grader och det blåser kallt och hårt. Känns som att hösten skulle vara här redan. Jag tror att det blir för min del serietittande för min del idag.
 
♥ Iisa