Visa alla inlägg skrivna september 2013

måndag 30 september 2013 - 18:37

Myskläder

 
Hej! Dagen idag började med att jag försov mig. Hann somtur ändå till skolan. I skolan var jag ganska trött hela dagen. Efter skolan var jag till Matilda och läste på religion prov, vi läste några kapitel och sedan kollade vi ett avsnitt av vampire diaries. Jag var så trött så jag gick och låg i Matildas säng och sommnade för en stund. Tror att jag börjar bli sjuk. Stockad näsa har jag iallafall haft hela dagen och halsen har varit lite sjuk. Så ska jag ännu säga grattis Lotta som fyller 15 år idag! Grattis finaste!
 
♥ Iisa

söndag 29 september 2013 - 12:25

Stairs

 
 
Hej! Igårdagen började med att jag var till gymmet med pappa. Efter det var jag med mamma på hennes kompis barns kalas och där var vi en bra stund. Kom hem vid 5 tiden och satt på datorn en stund och kollade på lite vampire diaries som kom passligt på tv:n samtidigt. För de som inte vet så kommer det 1 avsnitte för femte sesången av vampirediaries på fredag! På kvällen igår var jag också övernatt till Lumia med Jenni. Vi kollade på film och hade choklad fondue (vet inte hur det stavas). En tuff vecka står framför med mycket prov. Bilderna ovanför är tagna med Anna en bra stund sen. 
 
♥ Iisa
 
 

fredag 27 september 2013 - 16:25

Nya shorts

 
Shortsen på bilderna är ganska nya men har tyvärr inte fått ut bilderna på bloggen för än nu.
 
Hej! Fredagen är äntligen här! Har inte hunnit blogg nu på de två senaste dagarna men på onsdag var jag iallafall till gymmet på core och body jump med Lotta och Matilda. Torsdagen spenderades hos Anna där vi läste på kemiprov som vi hade idag. Skönt att ha provet gjort nu. Tänkte kolla på lite filmer och serieavsnitt ikväll. Det blir en riktigt slapp fredagskväll. 
 
♥ Iisa
 

tisdag 24 september 2013 - 19:33

Låt vinden ta dig

 
 
Hejsan! Dagen började inte som vanligt idag, den började nämligen med att åka till besiktningsstationen och skriva teoriprov. Jag var ganska nervös och under provet var det nog spänt. En stor lättnad var det att bli godkänd för nu är det bara uppkörningen kvar! Idag hände också en till intressant sak nämligen skolfotona kom, Jag var faktist ganska nöjd med mitt för en gångs skull. Efter skolan var jag till Anna och där skulle vi baka en kladdkaka som blev som en varm chokladsmet.. men gott var de ändå. Nu ska jag passa på och se på lite film. (Bilderna är tagna med Lotta förra veckan).
 
♥ Iisa

måndag 23 september 2013 - 10:01

Du har tröttnat på staden innan du varit där

 
Hej! Igår gick dagen till att mest ta det lungt, sitta med datorn i famen och kolla på serier, film och redigerat bilder. På kvällen var jag och delade ut reklamblad för vis och så läste jag också en del på mopoteorii eftersom jag kommer ha teori provet på tisdag. 
 
♥ Iisa
 
 

söndag 22 september 2013 - 11:42

Kräftskiva

 
 
Hej! Börjar med att berätta vad som hänt de senaste dagarna. På fredag var jag efter skolan till Anna och på kvällen till köklot till Annas villa. Där var vi ute och fotograferade på en tur ut med Axels båt och så tog vi också ett dopp. Det var troligtvis det sista doppet i år. Vattnet var egentligen inte så jättekallt. Kallt var det nog men ändå så att det gick att simma lite. Efter det for vi hem till Anna övernatt var vi kollade på idol och på film. Gårdagen var sedan Anna hos mig ända till 5 tiden, på kvällen var jag till Fammo och faffa på kräftskiva, var bilderna är tagna. Plockade också de sista hallonen ffån deras hallonbuskar. Mums så gott.
 
♥ Iisa
 
 

Taggar:

Kategorier:

Food

Skriv en kommentar 8

fredag 20 september 2013 - 20:15

Go with the flow

 
♥ Iisa
 

torsdag 19 september 2013 - 18:45

Platsen som ingen funnit

 
Hej! Dagen började med skola som vanligt. I skolan hände inget spec. Och skoldagen känndes tung och långtråkig. Efter skolan var jag via Anna en snabb sväng sedan cyklade jag hem, åt mellanmål och tog det lungt. Vid halv 4 tiden kom Hanna och hämtade mig och vi åkkte till sportsgym. Där var vi i kanske 1 timme, sedan åkte vi till simmhallen och "gick" i vattnet en halv kilometer. Jag vet det låter jättekort men det är tungt när man slipper framåt med en snigelfart. 
 
♥ Iisa

onsdag 18 september 2013 - 18:25

Jordgubbs smoothie

 
Detta är världens godaste smoothie ska ni bara veta. Ifall ni provar att göra den så behöver ni inte vara så exakta med måtten. Jag brukar bara slänga in lite av det ena och det andra och sätta till mer av något ifall det behövs. Var föriktig men naturell youghurten ifall ni inte tycker om den sura smaken i den. Ifall det blir för surt så är det bara att slänga in ett par skedar med socker!
 
Idag har dagen varit helt bra. Dagen gick till skolan, en liten hälsning på förkylda Anna, Krya! Sedan kom jag hem, satt vi datorn en stund, gjorde läxorna, redigerade ett par bilder och lyssnade på musik. Sedan kom Lotta till mig och vi gedde ut oss på en liten fototur. Imorgon är det skola som gäller igen och något annat har jag egentligen inte inplanerat. 
 
♥ Iisa
 

måndag 16 september 2013 - 18:15

Hjärtat utav stan



Här är en del av bilderna jag och Anna fotograferade vid den andra väggen, har massor med fler från denna vägg och de kommer upp nån dag den här veckan. Helgen spenderades på åland på friidrottstävlingar. Jag sprang hundra meter på tävlingarna. Sovde på hotellet med Antonia och Lotta. FIck äta gott morgonmål på hotellet och på båten nästa morgon. Köpte från båten en ny parfym. Jag köpte Ralf Lauren tvåan. Idag har jag varit hemma, På morgonen hade jag sjukt huvud och ont i magen. Troligtvis ska jag till skolan imorgon. 
♥ Iisa