Visa alla inlägg skrivna januari 2014

fredag 31 januari 2014 - 17:00

Yee

 Då var dessa skorna beställda, hoppas de är rätt storlek! Har verkligen länge kollat på dessa nike skor och längtat till att ha såna till våren/ sommaren. 
 
Fredagen är äntligen här, Skoldagen var väl helt bra, hade två sista timmarna tilllval. Efter skolan var jag till Lumia och nu om en stund kommer Lina och Lycke hit på filmkväll. Ska bli skönt att sova länge imorgon. Det blir tävlingar och övernattning hos Anna på lördag. 
 
♥ Iisa
 

onsdag 29 januari 2014 - 15:24

Take me back

 
Hej! Bjuder på två opubliserade sommarbilder. Dagen har varit ganska så lätt och gått snabbt. Första två timmarna hade vi husligekonomi och äntligen fick vi laga mat, vi har planerat i flera timmar nu så det var skönt att laga mat. Efter matrasten for vi iväg till övis på studiebesök som tog de två sista blocken. Verkade som en riktigt bra skola men jag tror inte jag ska dit. Då är vi halvvägs på skolveckan och sammhällsprovet är skrivet. Inga fler prov denna vecka men nästa vecka blir det modersmål och fysik prov. 
 
♥ Iisa

måndag 27 januari 2014 - 19:02

Flowers

 
Hej! Skoldagen var inget  utav det vanliga, en måndag som jag troligtvis kommer glömma snabbt. Efter skolan var jag till fammo och faffa och läste på sammhällslära prov som jag har imr.. Kan verkligen inte det så bra men det går som det går. Hoppas bara provet inte har alltför sträng skala. Så ikväll blir det då att läsa, läsa och läsa. Tror de flesta kommer ha en roligare kväll en jag. Har just nu en liten paus, redigerade bilderna ovan och lyssnar på Ed Sheeran. 
 
♥ Iisa

lördag 25 januari 2014 - 14:45

Bonfire heart

 
Hej! Hade en bra kväll igår hos Alexandra, det blev då att kollla på nya vampire diaries avsnittet. Det var jättebra tycker jag men det tog en bra stund och kolla avsnittet eftersom netet inte riktigt ville samarbeta med oss. Idag var vi då på morgon träning klockan tio. Vilket egentligen var ganska skönt. Här hemma har jag städat en del och nu väntar jag på att ett avsnitt av the carrie diaries ska ladda. 
 
♥ Iisa
 

fredag 24 januari 2014 - 15:24

He could see the light in her

 
Kunde inte riktigt bestämma om redigeringen så det blev både vanliga och svartvita bilder denna gång.
Då var äntligen fredagen här! Har haft en ganska bra dag, Skolan var inte så jobbig och de två sista timmarna var roliga då vi hade textil. Just nu håller vi på med egna kollektioner. Jag gör en tillsammans med Lumia med temat sommar. Vi ska laga blomkransar och så ska jag sy några plagg från kollektionen. Snart blir det då filmkväll hos Alexandra. Före det ska jag ännu damsuga huset och läsa lite på sammhällslära prov. Ha det så bra!
 
♥ Iisa

torsdag 23 januari 2014 - 16:42

Up and away

 
Om ni undrar om runriken är det en låt av envy som jag lyssnat mycket på. 
Dagen har spenderats hemma sjuk, inget desstuvärre så det blir nog skola imorgon. Har börjat och kolla på the carrie diaries igen så det har största delen av dagen gått till. Ovanför ser ni bilder på det mumsiga mellanmålet jag åt igår. Så är det ju fredag imorgon! Ska till skolan som vanligt och på kvällen blir det att kolla det nya vampire diaries avsnittet hos Alexandra med Lotta, ska bli roligt.
 
♥ Iisa
 
 

Taggar:

Kategorier:

Food

Skriv en kommentar 20

onsdag 22 januari 2014 - 16:26

At the stairs

 .
bilderna  tagna med Lumias kamera, Opublicerade bilder från Helsingfors.
 
Hej! Vaknade vid sju tiden och slapp till skolan med mammas skjuts, Ganska långtråkig skoldag med tråkiga timmar. Efter skolan kom jag hem med buss, här hemma har jag bara tagit det lungt och kollat lite på film. Sex blir det träning för min del så måste starta om några minuter. Hoppas alla haft en bra start på vekan! 
 
♥ Iisa

tisdag 21 januari 2014 - 17:26

Sommar längtan

 
Dessa bilder får mig att längta tillbaka till sommaren... Denna sommaren vill jag fotografera en massa, och verkligen göra det ordentligt, Hoppas på att ha ett 1.4f 50mm objektiv till sommaren. Snart slipper jag iallafall till värmen eftersom jag ska till portugal på träningsläger på sportlovet. 
 
♥ Iisa
 

måndag 20 januari 2014 - 16:29

Frozen

 
Hej! Idag var det då matematikprov som gällde första timmen. Det gick ovantät bra och jag tyckte faktiskt provet var lätt, somtur hade jag inte läst för mycket på de svåra uppgifterna vi haft för det kom inga av dem. Efter skolan var jag till Anna och där lagade vi wofflor och kollade lite på film. Snart har jag träningar, före det ska jag ännu kolla på lite vampire diaries. 
 
♥ Iisa

lördag 18 januari 2014 - 23:19

Mums

 
Hej! Tänkte berätta lite om vad jag haft för mig denna helg. Igår var det då fredag, skoldagen gick snabbt och efter det var jag en stund till Matilda med Lumia, Jag hade lyckats med att ta med min gymnastik väska till skolan istället en min vanliga skolväska med alla mina saker. Så jag kom till skolan med en gymnastikväska utan nycklar, telefon och busskort. Somtur fick jag då låna Matildas. Jag var också på gym med pappa och sedan kom Jenni på kvällen till mig på supernatural marathon, det var riktigt trevligt. Idag har jag varit på stan med Lumia där jag fyndade en topp för fem euro, vi var också på café. Nu kom jag en stund sedan hem från Ella. Jag var där med Linn och vi hade en filmkväll, det var riktigt roligt. Tack till er! Jag ska väl snart börja fa och sova. Imorgon blir det att läsa på matteprov som vi har på måndag. 
 
♥ Iisa

Taggar:

Kategorier:

Food