Visa alla inlägg skrivna februari 2014

fredag 28 februari 2014 - 10:03

För i staden växer inga blommor

 
♥ Iisa

torsdag 27 februari 2014 - 10:53

Ingen kommer undan

 
 
♥ Iisa

tisdag 25 februari 2014 - 10:30

go bananas

 
Ett mumsigt mellanmmål jag hadde förra veckan, Naturell youghurt, banan och musli. Så gott! 
 
♥ Iisa

Taggar:

Kategorier:

Food

Skriv en kommentar 0

måndag 24 februari 2014 - 10:24

Du kan gå din egen väg

 
♥ Iisa

lördag 22 februari 2014 - 10:03

Inga problem

 
Linne - bikbok / Shorts - klippta av jeans / hatt - H&M
 
Under denna stund är jag påväg till portugal, har tidsinställda inlägg till veckan och försöker blogga från telefonen om vi har wifi. Det kommer inte vara så långa texter eftersom jag tidsinställer, så ni får se på bildinlägg. Hoppas detta är okej. 
 
♥ Iisa

fredag 21 februari 2014 - 12:28

Fredag

 
Bjuder på två telefonbilder från denna vecka.
 
Idag var det då en lite kortare skoldag, vi hade bara två block. Det första hade jag shack och bordspel tillsammans med Jenni var hon vann mig både i schak och bordspel. Andra blocket hade vi läsning och jag hann läsa ut modersmål boken, Yes! På rasten började vi kolla på taken ettan och tror nog jag måste se den till slut här hemma när vi började på den. Ikväll blir det då att packa och så far jag iväg till Portugal imorgon!
 
♥ Iisa

torsdag 20 februari 2014 - 17:28

Nike air max 90

 
Hejsan! Ovaför ser ni då bilder på mina nya skor. Är jättenöjd med dem och tror jag kommer använda dem en massa. Var till skolan som vanligt, efter det var jag med Lumia till loppis och till stan. köpte två toppar från bikbok och en jeansjacka tillsammans med henne från loppis. Haha vi ville båda ha den så mycket så vi bestämmde oss för att ha den veckovis. Ikväll blir det då att börja packa till portugal resan!
 
♥ Iisa

onsdag 19 februari 2014 - 15:15

Enjoy The Silence

 
Hej på er alla! Så nu var då allt klart, alla prov för denna period avklarade! Sista var då idag och det var verkligen skönt att komma hem och inte behöva läsa till något prov. Har tagit lite bilder idag på mina nike air max 90 som kom i posten igår. Älskar dem verkligen. Bilderna sätter jag upp på bloggen imorgon. Ikväll blir det ännu träning annars blir det bara att redigera bilder och lyssna på musik. 
 
♥ Iisa

tisdag 18 februari 2014 - 14:12

City of bones

 
Bilder från igår när jag tog en lugn eftermidag. Läste på boken city of bones av serien the mortal instruments. Den är verkligen jättebra. Kollade ockå filmen för några veckor sen. Den är baserad på den första boken. Tyckte filmen också var super, det är inte ofta filmen är lika bra som boken. 
 
Hejsan! Skola som vanligt med en massa läsämnen. Dagen gick ändå ganska snabbt och nu  sitter jag hemma med Anna här och vi ska snart börja läsa på prov vi har imorgon. Sista provet för denna period, så skönt! Nu börjar då portugal resan närma sig. Känner mig lite nervös men roligt ska det bli. Förhoppningvis kommer mamma idag ihåg att hämta mina nike skor från posten, Hoppas de passar! 
 
♥ Iisac
 

Taggar:

Kategorier:

Food

Skriv en kommentar 6

måndag 17 februari 2014 - 16:37

Swap it out

 
Hejsan! En vanlig grå måndag har det varit, I skolan hände inget speciellt. Hade tråkiga timmar, sista timmen skrev jag då geografi provet. Det gick nog helt bra. Hoppas på iallafall en åtta. Har bara suttit här hemma och tagit det lungt och lyssnat på musik nu efter skolan. Så skönt att inte behöva stressa över att man borde göra något. Ikväll blir det då pilates och sen ska jag ännu redigera lite bilder. Ha de så bra allesammans!
 
♥ Iisa