Visa alla inlägg skrivna augusti 2014

söndag 31 augusti 2014 - 20:47

Glädje

 
 
 
Här har ni en massa bilder på Jenni, Lumia och mig. Jag vill bara säga tack till er för att vara de bästa vännerna man nånsing kan önska sig. Tack för att ni alltid finns där och lyssnar på en när det behövs, det är så härligt att man bara kan vara sig själv med er. Alltid kiva och va me er och roliga är ni också. Bilderna är från 2013-2014 de flesta är dock från i sommar. Tack för att ni gjorde denna sommaren till en av de bästa jag haft!
 
♥ Iisa

lördag 30 augusti 2014 - 11:01

Mansikkasaari

 
 Hejsan, då var veckoslutet äntligen här. Så skönt med sovmorgon efter en tung skolvecka. Vaknade vid 11 tiden och nu fastnade jag framför tv:n och se på american idol. Ska snart äta morgonmålet och sedan ska jag troligtvis och träna lite och kvällen spenderas idag med Jenni och Lumia. Ha det då bra allesammans! 

/Iisa

torsdag 28 augusti 2014 - 16:14

Gårdagens

 
Hej på er! Då var en till skoldag över och så var man en dag närmare helgen och min födelsedag. Skoldagen var överlag uttröttande och efter skolan var jag till stan och köpte nya svarta byxor eftersom mina fjärde dr.denim börjar också få hål, tror nog inte jag ska köpa några fler dr. Denim jeans eftersom de så snabbt går sönder. For hem med Elias från stan och kom hem först 4 tiden och nu är läxorna också gjorda. För stunden sitter jag på soffan och ikväll ska jag till oliver och se på film än en gång. 

/Iisa
 
 

onsdag 27 augusti 2014 - 18:02

All her hair smells like chocolate

 
 Hej! Bjuder till med lite flera bilder tagna på sommaren. 

Vädret har verkligen inte varit på topp idag men har tyckt det varit ganska mysigt med så mycket regn när man ska bara sitta inne i skolan. En ganska tung skoldag har det varit och tungt har det varit efter skolan också, har gjort mina läxor till imorgon, städat hos moffa och damsugar här hemma. Nu är egentligen första stunden jag får vila på dagen. Så inte en så jätterolig dag har det varit och jag börjar verkligen längta till helgen då man får bara ta det lungt och sova så länge man vill. 

/Iisa

måndag 25 augusti 2014 - 17:06

Bluberry smoothie

 
Denna underbart goda smoothien innehåller, glass, banan, blåbär, jordgubbar, youghurt och mjölk. Testa vetja! 
Det blev en vanlig skoldag igen och med en massa jobbiga ämnen, den gick ändå relativt snabbt och efter skolan bestämde jag mig för att fara till Jenni och hälsa på henne så det gjorde jag och jag kom hem för ungefär en timme sedan därifrån. Nu blir det gym för min del och sedan få jag se vad det blir på kvällen. 

/Iisa

söndag 24 augusti 2014 - 17:06

Då var det över

 
Ojdå! Här har det blivit en ganska lång paus, har haft en massa med skolan och annat så det har inte lämnat tid för att redigera några bilder eller fotografera nya, så här har ni några arkivbilder från december, med ny redigering dock. Jaa torsdag var det skola och kvällen var jag med kompisar, fre var dte också skola och då hade vi lite som en friluftsdag de två sista blocken och sedan for jag iväg med mamma och pappa till fm. Jag var jättenervös hela dagen före och på morognen hade jag svårt att äta morgonmål eftersom jag var så nervös, men bra gick det nog. Slapp med till final med fjärde bästa tiden och sedan sprang jag in på en tredjeplats i 100m häck. Var riktigt nöjd med min prestation, nu behöver jag inte längre stressa över några tävlingar. Idag har jag då satt i bilen i 6 och en halv timme och när jag kom hem fick jag läxorna undangjort så nu blir det bara att ta det lungt. Imorgon blir det då skola igen.
 
♥ Iisa

onsdag 20 augusti 2014 - 14:42

Sommarkvällar

 
Bilder från en sommarkväll vid Sandö med Jenni och Lumia. Nu önskar man verkligen att det fortfarande var sommar och sol och varmt där ute.
 
Skola blev dte som vanligt idag, en tråkig skoldag med modersmål, fysik, religion och kemi. Slutade redan två idag och nu har jag gjort mina läxor och har inga planer idag så ska väl se en film bara. Vädret är kallt och mulet och man börjar märka att hösten är påväg. 
 
♥ Iisa
 

söndag 17 augusti 2014 - 20:01

Storms

 
 
Hej! Jag har inte så mycket att berätta om dagen men jag har tränat, sett på film en stor del av dagen och solat en stund också. Så jag har haft en lite lungnare dag idag. Kollade filmen the bling ring, som handlar om ett gäng ungdomar som stjälar saker från kändisars hus. Filmen är baserad på en sann historia så det är lite som en sokumentär. Tyckte själv filmen var bra och ganska intressant att se på. Imorgon blir det då att återvända till skolan igen. 
 
♥ Iisa

lördag 16 augusti 2014 - 15:48

16 agusti

 
 
Hej på er! Igår var det då friluftsdag på dagen så slutade skolan redan halv 2 tiden, var med Elias skjuts så jag kom hem med honom och sedan for jag nästan genast iväg till stan för att träffa Jenni. Vi gick i några butiker och var och åt till chili och lime. Sedan for vi till Jenni en stund och mot kvällen kom Lumia med och vi for till mig på kvällen. Vi var till butiken och köpte chips och sånt sedan kollade vi 22 jumpstreet. Den var nog riktigt bra men tycköer ändå ettan var bättre som det oftast brukar vara. Lumia for sedan hem 12 tiden och Jenni lämnade övernatt. På morognen lagade vi riktikt god frukost och hon for hem vid 2 tiden. Jag har suttit ute i solen och lläst lite och nu ska jag snart äta och sedan blir det att fara på kalas och mot kvällen får jag se vad jag hittar på. Ha det så bra! 
 
♥ Iisa

torsdag 14 augusti 2014 - 17:19

R U Mine?

 
 
Hej på er! Jaa det här med att blogga varje dag har inte fungerat så bra, har haft så mycket annat att göra och tänka på. Idag vaknade jag redan 7 för att åka iväg till skolan klockan kvart före 8. Idag var det skolfoto som gällde och man får ju hoppas att bilden blev någolunda bra och att man lyckades på klassfotot. Annars hade vi vanlig dag idag som bestod av engelska, modda och matematik. Jag kom hem halv 3 tiden och åt mellanmål och så gjorde jag alla läxor vi har till må, ti så nu känns det skönt att inte behöva stressa över dem på helgen. Efter skolan började det regna och på morognen var det bara ca. 14 grader, men efter regnet slutade blev det skönt och varmt så nu kom jag just in från att ha solat lite. Nu vet jag faktiskt inte vad jag ska göra men får väl hitta på något. Ha det så bra! 
 
♥ Iisa