Visa alla inlägg skrivna oktober 2014

fredag 31 oktober 2014 - 17:04

The sun and the beach

 
åååh så skönt det skulle vara med lite sol just nu, kallt är det och på minusgrader under natten. Skönt med en halv 10 morgon idag så fick man sova ut lite.  Igår var jag då en stund med Lumia efter skolan och sedan var jag en sväng till Oliver och träffade Oskar som nuförtiden bor i Svergie. Ikväll blir det då att se på idol och umgås med vänner troligtvis. 
 
♥ Iisa

torsdag 30 oktober 2014 - 15:27

Arc de triomf

 
 
♥ Iisa

tisdag 28 oktober 2014 - 20:57

One in 24

 
Hej på er! Jaa skolveckan fortsätter och idag var dagen lika jobbig som måndagen, efter skolan var jag med Jenni och Lumia och sedan var det friidrotts avslutning på kvällen. Och igår glömde jag faktiskt nämna att på söndag var jag på bio och såg filmen Maze runner och den var verkligen super! Tänkte nästan jag skulle fa och se den en gång till på bio så bra den, tycker till och med att den var bättre än hungergames. Alla ni som inte sett den så tycker jag absolut ska och se den!
 
♥ Iisa

måndag 27 oktober 2014 - 15:08

La Rambla

 
 Bjuder på biler från Bracelona fortfarande, Inget speciellt att säga idag. Har haft en helt vanlig trött måndag med skola.
 
♥ Iisa

söndag 26 oktober 2014 - 16:49

Fly free

 
Hej på er, idag var det då höstdagsjämning och klockorna flyttades en timme bakåt, så det blev en lite längre dag idag. Nästan hela dagen har spenderats hos Jenni som kom hem från belgien igår. En ganska så lungn dag har det varit och ikväll ska jag på bio och se maze runner med Jenni och Lumia. Imorgon blir det då att åka till skolan igen. 
 
♥ Iisa

lördag 25 oktober 2014 - 19:19

Street art

 
Hej på er! Idag när jag vaknade och såg ut ur fönstret så hade snön då smält och det har regnat hela dagen, ganska så mysigt tycker jag. Jag har läst ganska mycket idag och så var jag faktiskt också till gymmet en sväng. Ikväll ska jag ännu kolla film och imorgon blir det att sova länge på morgonen. Ska bli skönt. 
 
♥ Iisa

fredag 24 oktober 2014 - 16:49

Fredag

 
Äntligen fredag! Imorgon får man sova länge, glad gör att skolveckan är slut. Har inte så mycket att säga om skoldagen men vi hade iallafall uniworldday eftersom det är fn dagen idag och  efter det hade jag ännu två timmar, franska och konst. Oj! tänkte nästan glömma att nämna att det har snöat idag, dock tror jag att den kommer smälta till imorogn. 
 
♥ Iisa
 

torsdag 23 oktober 2014 - 18:28

Maybe I just wanna be yours

 
 
Halloo, Dagen började med skola som vanligt och idag var dte faktiskt en ganska skön dag med en timme av filmtittas och en konsttimme så det var bara två jobbiga timmar. Slutade halv 4 och träffade Ella på stan, satt på caf'è en bra stund och pratade och sedan gick vi lite runt på stan och fick med mig hem ett halsband från Gina. Var riktigt trevligt att träffa henne eftrsom jag inte sett henne på länge. Kom hem med halv 7 bussen och sju tiden var jag då hemma. Nu tänkte jag faktiskt göra läxor så jag har det över.
 
♥ Iisa

onsdag 22 oktober 2014 - 17:27

La boqueria

 
Halojj! Jaa det har varit en tung skoldag, även om jag hade en kortare dag idag. Kom hem med buss, gjorde läxorna, åkte till moffa och städade och så har jag luggit med datorn i famnen uttmattad en bra stund nu. Ikväll tänkte jag faktiskt kolla avsnitten av nya sesången av Vampire Diaries, känns som evigheter sen jag senast såg på det men har inte riktigt kännt för att se på andra serier än supernatural, så det blir det ikväll.
 
♥ Iisa
 

tisdag 21 oktober 2014 - 17:45

They said it changes when the sun goes down

 
Det skulle inte sitta så dåligt just nu med att gå runt såhär på kvällarna. Tyvärr är det minusgrader där ute, men iallafall är mysigare att vara innomhus. 
 
♥ Iisa