Visa alla inlägg skrivna november 2014

söndag 30 november 2014 - 13:14

That´s where you´re wrong

 
 
Hej på er! Igår var det då julöppning på stan och den spenderades med Jenni och Jessica. Det var riktigt trevligt att träffa Jessica som man inte sett på så lång tid. Känns så konstigt att vi alla går i olika skolor nu. Vi var iallafall till stan och på café. Efter vi varit till stan for jag till Jenni var vi såg inception. Kom hem runt ett tiden och åt och nu ska jag snart med pappa till gymmet och så får jag se vad jag gör på kvällen. Jag har också äntligen hunnit se till slut alla teen wolf avsnitt. Imorgon blir det då ny period.
 
♥ Iisa
 

lördag 29 november 2014 - 14:09

Före&Efter

 
 
Hej på er! Tänkte köra på ett före och efter inlägg idag när jag har lite bildbrist. Jag tycker redigeringen är en stor del av bilden, oftast blir bilderna lite tråkiga och grå i färgen när man tar dem, men somtur så kan man fixa det efteråt. 
 
Ett litet tips till att få bättre kvalitet på bilderna är att du förminskar bilden klart före du laddar up den på blogg.se. Så förminska klart bilden på något program ex. pixlr.
 
♥ Iisa

fredag 28 november 2014 - 12:25

Just for one day

 
 Hej! Ovan har ni då bilderna jag tog igår, Tycker verkligen om min svarta kjol och skulle vilja ha flera men i olika färger. Det är så mycket skönare att gå runt i kjol och taits än jeans. Idag skrev jag då äntligen det sista provet och äntlien får jag ta helg. Jag var efter skolan till simmhallen och jag var hemma redan halv ett tiden. Nu tänkte jag gå igeonom lite bilder och see på någon serie. Ha det så bra! 
 
♥ Iisa
 
 

torsdag 27 november 2014 - 16:12

Another love

 
Hej, ovan har ni några bilder jag hann ta då det ännu var snö på marken som såklart är redan borta. Det blev lite annorlunda redigering denna gång. 
    Äntligen närmar helgen sig, efter en tung provvecka återstår bara ett prov kvar men det kanske är det svårste få se hur svårt prov vår matematiklärare gör, men proven överlag har jag varit nöjd med hur det gått. Man får ju se sen hur bra dom egentligen gått men hoppas ändå jag lyckats. Idag blir det att räkna matematik en bra stund, nu har jag lite paus eftersom man blir så yr av att stirra på alla siffror och ekvationer. Hann vara efter skolan och ta några bilder så de kommer upp i något skede när jag fått dem redigerade, tycker verkligen om dimmigt väder som det varit idag. 
 
♥ Iisa

onsdag 26 november 2014 - 12:12

Onsdag

 
Hej på er! Bjuder på några gammla bilder från våren. Är påväg hem från skolan med buss och passar på att blogga på samma, kommer inte riktigt ha tid med att göra det senare. Idag så blir det då att öva på geografi prov hela dagen och så blir det träning emellanåt. Så fullt upp har jag. Nu återstår det bara två prov! 

/Iisa

tisdag 25 november 2014 - 13:46

yumyum

 
 
Hej på er! Idag har det allt varit en skön dag hittils, fick sova ända till klockan 11och var bara på en preptimme i skolan klockan 12.50 och kom hem för en stund sedan. På morgonen hann jag se på lite teen wolf och nu har jag äntligen kommit till sesång 4, den trdje sesången är verkligen super. För stunden sitter jag i vardagsrummet på soffan och lyssnar på sweater weather av the neighbourhood. Idag blir det då att gå igenom pappren i finska före provet imorgon. Nu är hälften av mina prov skrivna och 3 återstår. Hoppas det går någolunda bra.
 
♥ Iisa

måndag 24 november 2014 - 11:53

Tassar i snön

 
Hej på er! Dessa bilder är några dagar gammla och tyvärr så är det rikitgt slaskväder idag och regnet har smält bort nästan all snö. Var till skolan bara för att skriva franska provet som var förvånandsvärt lätt. Det var bra att jag inte läste extremt mycket. Nu har jag övat på lite matematik och märkt att jag glömt största delen av vad vi gick igenom i början av perioden, somtur så har vi ännu prep timme före provet på fredag. Idag ska jag vara hemma störstsa delen av dagen och på kvällen blir det pilates. 
 
♥ Iisa

lördag 22 november 2014 - 12:49

Dancing by in the night time

 
Hejsan! Igår spenderades då kvällen med Jenni och Lumia. Vi var till Spices och åt och sedan for vi till Lumia. Jag lämnade övernatt och Jenni for hem nångång på natten. Idag så har jag då fotograferat julkort till Lumias familj och varit till frissan så nu är håret tre cent kortare. Idag blir det väl att läsa på lite franska och på kvällen blir det gym. 
 
♥ Iisa

fredag 21 november 2014 - 14:00

Då var du också 16

 
Idag är det då ingen vanlig fredag utan Lumias födelsedag! Grattis honey ♥
 
/ iisa

torsdag 20 november 2014 - 13:00

Provvecka

 
 
Hej på er! Japp då var provveckan igång och nu har jag ett prov unndanskrivet. Det var hälsokunskap idag och imorgon blir det historia prov som jag tycker är ett jobbigt ämne, så det blir att läsa idag. Tog och knäppte lite bilder när jag kom hem så de kommer upp nån dag denna vecka. Lyssnar för stunden på one directions nya skiva och längtar till sommaren när jag och Jenni ska se dem i Hesa.
 
♥  Iisa