Visa alla inlägg skrivna mars 2015

tisdag 31 mars 2015 - 13:53

Otroligt

 
 
Ord kan inte beskriva hur vacker himmlen är. Hittade denna video på facebook och häpnades över videon. 
 
♥ Iisa
 

måndag 30 mars 2015 - 11:30

Closer

 
 
 Hej! Andra sista provet är skrivet nu och det är bara matte kvar att skriva.Bilderna ovan är från förra veckan. Snön har nu smält bort vilket är jättebra vad jag tycker men lite trist väder har det varit idag enligt mig. Var efter skolan till frissan och klippte topparna lite och så gick jag hem därifrån. Nu tänkte jag se några avsnitt av teen wolf även om jag redan sett alla och sedan blir det väl att räkna lite matematik.På kvällen har jag sedan också pilates att fara på. 
 
 
♥ Iisa
 

söndag 29 mars 2015 - 11:55

Mums

 
Hej på er! Bjuder på lite matbilder en söndag som denna. Vaknade tidigare idag än igår haha.. så jag var upp ur sängen redan före 11. Nu har jag tagit en titt på finska papper som jag har till provet imorgon och ska snart och köpa lite nya hårvårdsprodukter eftersom jag bestämt mig att prova på balsammetoden. Idag blir det att gå på ett kalas också, min kusin fyller nämligen 13 år. 

/Iisa

Taggar:

Kategorier:

Food

Skriv en kommentar 2

lördag 28 mars 2015 - 13:49

Something good can work

 
Tröja - mango / Kjol - H&M / Örhängen - GinaTricot
 
 Hej! Igår var jag då som sagt på Amandas kalas, Vi blev bjudna på otroligt god mat och godsaker. På bilderna ser ni hur jag for iväg till kalaset. Idag vaknade jag först klockan  ett och nu har jag bara tagit det lungt här hemma och redigerat bilder. SKa snart äta och om en stund ska jag och se filmen cinderella på bio med Jenni. Borde väl tränga in lite provläsande idag också men får se hur det blir. 
 
♥ Iisa
 
 

fredag 27 mars 2015 - 13:56

Love for lipstick

 
 
 
Hejhej, Det var ett tag sedan jag började använda läppstift och har verkligen fastnat i att använda det och skulle vilja ha alla möjliga färger. På bilderna ser ni vilka jag har skaffat hittils, den orangea från loreal paris är den nyaste i samlingen. Köpte den igår och har inte testat den ännu men tänkte jag skulle göra det idag. 
   Idag var det då psykologiprov som faktiskt gick riktigt bra för mig, vi läste på det tilsammans med Lumia igår och så var vi också på musik cafè till skolan var vi gick på lågstadiet och det var riktigt roligt.  Idag är då äntligen fredagen här och idag ska jag på Amandas kalas på kvällen, vilket ska bli riktigt roligt.
 
♥ Iisa

onsdag 25 mars 2015 - 16:35

Don't look in the eyes of a stranger

 
Hej på er! ovan har ni bilder jag knäpte snabbt efter att jag kom hem oxh efter det har jag bara läst på prov. För stunden sitter jag i bilen påväg till mina träningar. Imorgon blir det då biologiprov och psykologi prep lektion. Ha det så bra! 

/Iisa

tisdag 24 mars 2015 - 18:09

Maybe someday




Hejsan! Då var sista skoldagen före provveckans start över. En ganska så tung dag var det också. Imorgon är det då daga för första provet som är franska. Har läst nu hos fammo en stund och ska snart hem med mamma och Elias. Bilderna ovan är telefonbilder från förra veckan som jag bjuder på i brist av bilder. 

/Iisa

måndag 23 mars 2015 - 18:53

En grå måndag

 
Hej på er! Skoldagen gick faktiskt förvånansvärt snabbt. Hade matematik, psykologi, franska och som sista timme gymnastik var vi var på en självförsvarslektion. Det var nog riktigt roligt tyckte jag. For hem med buss med  Lumia och så har jag försökt läsa lite på uppkommande prov. På onsdag börjar nämligen provveckan. Har verkligen jobbiga prov denna vecka. Franska, Psykologi och Biologi dagarna efter varandra, men det ska väl gå. På bilderna är ett par ballerinas jag köpte ett tag sedan. 

/Iisa

söndag 22 mars 2015 - 12:41

Good time

 
 
Hejsan! Som helgen har gått fort än en gång, Igår var jag då på Ellas kalas vilket var riktigt roligt. Fick träffa människor som man inte sett på ett tag. Idag så sovde jag lite längre och steg upp först klockan ett. Nu blir det att ta tag i resten av läxorna och damsuga huset. Är verkligen trött på att ha så här mycket läxor speciellt när vi har så mycket nu när provveckan nästan börjat. Bilderna ovan är från gången jag var med Jenni och fotograferade. 
 
♥ Iisa

lördag 21 mars 2015 - 13:32

Lace

 
 
 
Hej på er! Hade så fullt tempo på igår så jag hann tyvärr inte med att blogga. Bilderna är från tordags. Igår var det då en helt vanlig skoldag som bestod av matte, finska och musik. Före skolan var jag på massör igen och hade verkligen sjukt allstans. Hade så tunga träningar på onsdag så mina väder är riktigt ordentligt sjuka av träningen. Mycket plågsamt att gå upp för trappor. Efter skolan igår var jag med Manda på stan en stund och sedan på kvällen for jag till henne och sovde övernatt där. Vi gjorde inget speciellt, kollade lite på let's dance, pratade osv. Kom hem därifrån vid ett tiden och nu har jag börjat skriva på min psykologi essä som ska vara inlämnad på måndag. Ikväll ska jag sedan på Ellas kalas.
 
♥ IIsa