Visa alla inlägg skrivna maj 2015

söndag 31 maj 2015 - 15:41

Sjung om studentens lyckliga dag

 
Hejhej! Igår blev då min storebror student. Dagen började med att vi for med familjen till stadshuset var studenterna dimitterades och vi hade också våravslutning samtidigt där. Det blev en riktigt lyckad studentsfest här hemma. Mot kvällen for jag sedan ut med Amanda och Lumia. 
 
♥ Iisa

fredag 29 maj 2015 - 19:56

When the sun goes down

 
Hej! Bjuder på lite bilder från igår när vi var med Amanda och Lumia när vi hade picknick på en brygga. Det var riktigt trevligt och solen värmde skönt. Idag har jag varit då på massör och så har jag hjälpt mamma här hemma eftersom vi har studentfest imorgon.Imorgon blir det då ÄNTLIGEN sommarlov! :)
 
/ Iisa

onsdag 27 maj 2015 - 10:54

Trouble

 
Shirt - Adidas / Skirt - Zara / Coat - Vila / Shoes - Dr.Martens
 
 / Iisa
 

tisdag 26 maj 2015 - 16:51

pineapple tuesday

 
Hejhej! Måste lite tidigare till skolan idag eftersom jag skrev finska prov klockan 9. Åt mat i skolan och var efter det ännu på kemi prep. timme. Kom hem vid 1 tiden var ute och knäppte några bilder och nu har jag redigerat lite bilder och ska snart börja laga mat. Måste ännu på kvällen börja öva lite till matematikprov.
 
/ Iisa

måndag 25 maj 2015 - 11:37

Falling like autumn leaves

 
 
Skor - Converse / Sockor och Kjol - Monki / Jacka - Cubus / Tröja - H&M / Väska - Pull&Bear / Hatt - Lindex
 
Hej på er! Steg upp vid 12 tiden och skrev en modda uppgift klart. Nu ska jag snart äta morgonmål och så blir det en snabb svän till skolan för praktiskt prov i musik.  Bilderna ovan är de som jag tog igår. Idag blir det senatt läsa lite till finska prov men något annat har jag inte riktigt planerat.
 
♥  Iisa
 
 

söndag 24 maj 2015 - 19:38

Stafettkarnevalen 2015





Hejhej! Ovan har ni då lite bilder från stafettkarnevalen, det blev nog en riktigt rolig resa. Kom hem först sent på natten igår och den sista bilden tog jag från bussfönstret. Eftersom vi kom så sent så vaknade jag först halv 1 tiden. Har inte gjort så jättemycket idag men var iallafall och fotograferade lite. Bilderna från det kommer upp imorgon här :)
 
♥ Iisa

lördag 23 maj 2015 - 17:54

chocolate smoothie

 
 
hejhej! är nu påväg hem från stafettkarnevalen där jag sprang 4X100 i  utvalen och finalen. Gick riktigt bra och mitt lag blev femte. Så sprang jag även grässtafett/masstafett där vi blev fjärde. Det var en riktigt trevlig dag och vädret var lite kallt men solen sken iallafall! Bjuder nu på en arkivbild eftersom jag inte har tillgång till dator i bussen. 
 
/Iisa

torsdag 21 maj 2015 - 14:33

Hurricane

 
Jacka - Cubus / Tröja - Zara / Skor och kjol - H&M / Väska - Wera
 
Hej på er! Idag var jag riktigt pigg på morgonen och på gott humör eftersom jag skulle först 11.25 till skolan. Jätteskönt var det. Hade bara engelska hörförståelse idag så var knappt en timme i skolan. Vi bestämmde oss med Amanda och Lumia att fara till stan och äta glass i det fina vädret. Idag har det verkligen varit så härligt väder! Bilderna ovan tog jag stax efter att jag kom hem och ska nu börja packa inför stafettkarnevalen. Vi åker imorgon från skolan dit, Imorgon blir det på kvällen fritid och sedan på lördag är det dags att springa. 
 
♥ Iisa

tisdag 19 maj 2015 - 19:05

school...




Hej! Det fick bli telefonbilder idag eftersom jag inte hann ta några nya idag för att jag läste på geografi prov som då är imorgon. Fick idag några nya skoluppgifter och känns lite som att man drunknar i allt skolarbete. 

/Iisa

måndag 18 maj 2015 - 17:06

Running through the street

 
 Hej på er! Bjuder på lite mera bilder från fredagen på Annas och Idas kalas.
     Det börjar närma sig slutet på skolåret och ska verkligen bli så så skönt med sommar! Ska försöka kämpa sista provveckan nu. Idag hade vi faktiskt redan musik prov även om provveckan inte än börjat. Det gick väl sisådär, det var nog några frågor som man tittade på och kände sig som ett frågetecken men få se man vet ju aldrig hur det gick.  Imorgon blir det då sista vanliga skoldagen för mig. 
 
♥ Iisa