Visa alla inlägg skrivna augusti 2015

måndag 31 augusti 2015 - 17:52

3 Fall looks by Ellos

elloscollageklara

Look 1 

Jeans // Turtle neck // Shoes // Cap

Look 2 

Long blazer // Shirt // Skirt // Sneakers

Look 3 

Dress // Hat // Leather jacket // Shoes

Klicka på orden för att hitta sakerna. / Click on the words to find the stuff.

Hej, Hösten har kommit till ellos! Har kollat in deras höstkläder och hittade en massa snyggt. Jag satte ihop 3 olika outfits som är snygga men samtidigt mysiga och sköna. Min personliga favorit av de tre är den andra med jeans kjolen. Tycker verkligen det är så snyggt med jeans kjol och har tänkt köpa en själv också. Vilken är din favorit?

På ellos får du med koden 325720 tre reavaror men behöver bara betala för två.

Blogginlägget är ett samarbete med Ellos

/ Iisa

söndag 30 augusti 2015 - 11:07

Catch the wind

795796797

lördag 29 augusti 2015 - 00:00

More about youtube

Hej! Här är ett inlägg om min youtubekanal med Lumia. Vi började altså med dethär med youtube i sommar, vi hade kollat på andras lookbook videon och kännde oss otroligt inspirerade av dem så vi tänkte att vi skulle själv också kunna göra såna videon. När vi bestämmt oss för att starta en kanal var det en massa planeras som måste göra. Vi tänkte i flera veckor på vad vi skulle heta och till slut blev det DeepDene som är ett namn på en diamant. När namnet var klart var det bara att fara och filma den första videon. Ovant var det verkligen men nu efter några videon börjar det gå mera naturligt. Vår senaste video var ett sammarbete med DOPPwoman. Vi fick låna kläder från deras butik och filma dem vilket var otroligt roligt. 

Hey! Here is a blogpost about my youtube channel with Lumia . We started doing YouTube videos in the summer, we had looked at other people's lookbook videos and felt incredibly inspired by them so we figured we would be able to do videos like that too. When we made up our mind to start a channel , it was a lot of planning that had to be done. We thought for weeks about what we would call our channel and eventually we decided it would be Deepdene which is a name of a diamond . When the name was clear it was just to go out and shoot the first video. It felt strange in the beginning but now after a video it goes more naturally. Our latest video was a collaboration with DOPPwoman. We got to borrow clothes from their store and film them which was incredibly fun.

785783781

Below you have the video/ Nedan har ni videon :)

 

Jag vet att flera kommer att undra om bloglovin och bloggen ska sättas dit snart. Jag anmäler genast här på bloggen när det går att följa mig där. / I kniw that alot og people are probably going to wonder about bloglovin, but don't worry my blog will be there so you can follow it. I will let you know when you can do that.

/Iisa

fredag 28 augusti 2015 - 16:47

Välkommna hit!

778

Hej! Iisa heter jag och är verkligen supertaggad att börja blogga här på autre! Tack så mycket till Michelle och Jannike för all hjälp. Tänkte jag skulle berätta om mig lite kort i mitt första inlägg här. Jag är 16 år men fyller nästa vecka 17, är en målmedveten flicka som går på gymnasiet andra året. Intressen jag har är fotograferin, mode, skönhet mm. Älskar att följa med serier, kolla på youtubeklipp och spendera tid på Pinterest.

   Fritiden spenderas för mig med kameran i handen med mina närmaste vänner. Jag går också i friidrott. Friidrotten började jag i när jag var 8 år och som huvudgren har jag 100m häck. Friidrott kommer ni inte få läsa så mycket av här på bloggen utan temat och hurudana inlägg ni hittar här kan ni läsa på vänstra sidan av bloggen under namnet mitt.

   Började att blogga år 2012 på blogg.se. Bloggandet började som en hobby men utvecklades sedan til något mer, något jag verkligen brann för. Arkivet från blogg.se kommer flyttas hit men om ni vill gå in och kolla in lite hur inläggen mina ser ut är det bara att gå till adressen http://iisasfoto.blogg.se. Jag gör också lookbook videon på youtube sedan i sommar med min vän Lumia och oss hittar ni under namnet DeepDene :) 

 /Iisa

 

 

fredag 28 augusti 2015 - 10:00

BLACK AND WHITE NAILS

1 55dc35f2e087c35cfa838e5e00 55dc35ee2a6b2224b6c48cd02 55dc35f32a6b22253dc4ef870 55dc35f19606ee72b9037c59

Hej! Ovan har ni bilder jag tog igår. Sovde med flätor så jag hade lockigt hår. Tycker själv att det är fint med lockar från flätor. Skoldagen idag slutade redan 2 för min del. Det har varit sämre väder idag så det har varit mer uthärdligt att sitta i skolan. Synd är det för den delen att sommarvädret börjar ta slut och det lovas att bli bara kallare och kallare till slutet av denna vecka och nästa vecka. Men hösten måste ju komma någon gång.

Hey! Above you have some pictures I took yesterday. I slept with braids so that I had curly hair. I personally think that it looks pretty. The schoolday ended at 2 o'clock for me today. The weather has been colder today so it isin't as hard to sit in school. Its a shame that the summer is ending and its getting colder but fall has to come sometime.

/Iisa

torsdag 27 augusti 2015 - 00:00

-

 
 
Klicka på bilden för att hitta länkar till sakerna. / Click on the picture to find links to the items. 
 
/Iisa
 

tisdag 25 augusti 2015 - 10:48

A fun day with friends

 
 
Hej på söndag var jag med några vänner på en mysig picknick i solen och njöt av det härliga sommarvädret och våra goda mellanmål. Efter det for vi iväg till en volleybollplan och spelade en bra stund där. Det var en riktigt lyckad dag.
 
Hey! On sunday I was on a picnic with some of my friends. We enjoyed the warm weather and ate some delicious snacks. After that we headed to a volleyball plan and played for a while.It was a great day!
 
/Iisa
 
 

måndag 24 augusti 2015 - 15:18

Round circles

 
Top - BikBok / Skirt and necklace - Zara / Shoes - H&M / Sunglasses - Lindex 
 
/ Iisa
 

söndag 23 augusti 2015 - 13:16

Favourite youtubers - fashion

 
Hej! Idag tänkte jag dela med mig mina favorit youtube kanaler. Älskar att se på youtube videos och får otroligt mycket inspiration av kanalerna jag listat nedan. För att komma till kanalerna klicka på here under bilderna :)
 
Hey! Today I thought I would share my favourite fashion youtube channels. I love to watch youtube videos and get a lot of inspiration of the channels I have listed below. To find the channels klick on the here under the pictures :)
 
 
 
Clothesencouters HERE
 
 
To the 9's HERE
 
 
Maddi Bragg HERE
 
 
Beautybitten / Anne - HERE
 
 
Aspyn Ovard HERE
 
 
Vagabong youth HERE
 
/Iisa
 
 
 
 

lördag 22 augusti 2015 - 12:40

beach waves

 
Top - Zara / Shirt - H&M / Shorts - Urban outfitters / Sunglasses - Gina Tricot

/Iisa