Visa alla inlägg skrivna december 2015

torsdag 31 december 2015 - 16:38

2015 in outfits

Mitt år i klädväg / Vuoteni asuissa 

Vår/ Kevät

aa3

Sommar/ Kesä

aaa3

Höst / Syksy

a5

 Vinter/ Talvib6

Gott nytt år till er alla! 

Hyää uutta vuotta kaikille! :)

/Iisa

onsdag 30 december 2015 - 17:30

Lunch at Raawka

 

117113118115

Hej! För min del började dagen ganska så sent. Steg upp ur sängen först någon efter ett tden. Hoppade nästan genast efter jag vaknat på bussen till stan var jag träffade Jenni på Raawka. Senare kom Lumia också dit. Gick ännu lite på stan efter att vi ätit klart och nu är jag tillbaka hemma. känns som att dagen gått så snabbt, men det är väl så när man vakanr så sent!

Hei! Heräsin tänään vasta joskus yhden jälkeen. Päivä alkoi siis aika myöhään. Menin bussilla melkein heti kaupunkiin ja siellä tapasin Jennin Raawkassa. hetken päästä myös Lumia liittyi seuraamme. Kävelimme sitten vielä kaupungilla ja kävimme vähän kaupoissa. Tuntuu että tämä päivä on mennyt todella nopeasti, mutta niinkai se on, kun herää niin myöhään!

/Iisa

Taggar:

Kategorier:

Food

Skriv en kommentar 2

tisdag 29 december 2015 - 16:29

Moviecation - Romantic Comedies

PicMonkey Collage4

Click HERE for more of my movie tips. 

Hej! Eftersom jag sett så många filmer och tycker själv om när folk tipsar om filmer så gjorde jag detta inlägg. Jag har samlat romantiska komedier som jag tycker är superbra. Filmen one day är dock inte en komedi utan ganska så sorlig. Hoppas ni kollar in filmerna. Den perfekta filmen att se nu är New year's eve filmen!

Hei! Ajttelin tänään jakaa kanssane muutaman elokuvan, josta minä todella pidän. Olen kerännyt minun mielestä hyviä romanttisia komedioita. Toivottavasti katsotte jonkun näistä elokuvista. Täydeelinen elokuva katsoa nyt näistä on new year's eve! 

/Iisa

 

 

måndag 28 december 2015 - 15:00

Jazzy Jubilant

105106

Essie - Jazzy Jubilant 

Essies nagellack är verkligen det bästa. Jag testade de ja fick till julklapp och det blev riktigt snyggt tycker jag :) Passande naglar till nyår som är snart!! 2015 gick verkligen så snabbt. 

Essien lakat on niin hyviä. Kokeilin niitä jota sain joululahjaksi ja lopputulos oli mielestäni todella hyvä. Tämä kynsilakka sopii mainiosti uudenvuodenaatto vietoon! :)

/Iisa

Taggar:

Kategorier:

Beauty

Skriv en kommentar 2

söndag 27 december 2015 - 16:00

NYE dresses

           db01ae96787cde03c60db922487c9600

Find dresses HERE.

       108

Find dresses HERE.

                   109

Find dresses HERE.

 

/Iisa

lördag 26 december 2015 - 13:00

My presents

Hej nedan har ni bilder på vad jag fick till julklapp detta år, mest för att jag tycker det är så roligt attse vad andra fått, så tänkte ni kan vara intresserade :)

Hei tässä on postaus, jossa näytän mitä sain joululahjaksi tänä vuonna :) Olen niin tyytyväinen lahjoihini!

99100

Äntligen har jag egna Calvin Klein's! / Vihdoin minulla on omat Calvin Kleinit!

101

Dessa underbara nagellack/ Nämä ihanat kynsilakat

102

En sminksvamp / Meikkisieni 

103

Presentkort till Gina Tricot och BikBok samt 2 biobiljetter / Lahjakortti Gina Tricoohon ja BikBokiin ja sain myös kaksi elokuvalippua.

567db62a41999

2 softboxar! Detta är den presenten jag är nöjdast över, äntligen har jag ljus att filma och fota med ^^ / 2 studiovalaisinta! Tämä on lahja, johon olen tyytyväisin. Vihdoin minulla on valoa kuvata ja ottaa kuvia ^^

 /Iisa

 

 

fredag 25 december 2015 - 16:00

Christmas look

Hej på er! Nedan har ni bilder på vad jag hade på mig på julafton. En riktigt lyckad jul blev det och var riktigt nöjd med mina presenter. Vad jag fick kommer att dyka upp här på bloggen i något skede. Hoppas alla ni också hade en bra jul! :)

Hei kaikki! Alapuolella näette kuvia minun jouluaatto asusta. Minulla oli todella kiva joulu ja olin niin tyytyväinen kaikkiin lahjoihiin, jota sain. Blogiin tulee myös jossain vaiheessa postaus siitä mitä sain joululahjaksi. Toivottavasti teillä kaikilla oli myös kiva joulu! :)

92567c4ed23e5be959700098

Dress - Gina Tricot / Jacket - VERO MODA / Headpiece - Glitter / Shoes - H&M 

/Iisa

 

 

torsdag 24 december 2015 - 11:25

Merry Christmas!

Hej och God jul till er alla! / Hei ja Hyvää joulua teille!

/Iisa

onsdag 23 december 2015 - 15:16

Lunch at Sweet Vaasa

Hej på er! Denna dag har börjat riktigt bra, sov ända till klockan halv 12 och så tog jag det bara lungt här hemma. Hur skönt är det inte med lov?! Klockan halv1 hoppade jag på bussen till stan med Lina och Lycke och vi åt luch i Sweet Vasa. Sedan gick vi lite runt i butiker. Riktigt mysigt var det!

Hei kaikki! Päiväni on alkanut todella hyvin tänään. Nukuin puoli kahteentoista ja huilasin täällä kotonna.Niin ihanaa kun on lomaa! Kello puoli 1 lähdin bussilla kaupungille Linan ja Lycken kanssa ja me söimme lounasta Sweet Vaasassa, sitten kävimme vielä vähän kaupoissa. Oli todella kivaa!

899091

/Iisa

 

Taggar:

Kategorier:

Food

Skriv en kommentar 2

tisdag 22 december 2015 - 12:00

2 DAYS LEFT!

87

56791f50b7f55

88

Hjälp vad decembermånaden har gått fort! Nu är det endast 2 dagar kvar! 

Apua kuinka nopeasti joulukuu on mennyt! Nyt on enää kaksi päivää jäljellä jouluun!

/Iisa