header16

TÄVLING - Vinn biljetter till Melissa Horn i Vasa / Jakobstad

Skrivet av Julia Andersson 12.11.2019 | 41 Kommentarer

Taggar:

Inlägget är ett kommersiellt samarbete med Studio Ticket

Hur glad blev jag när jag fick höra att Melissa Horn ska ha konsert i Vasa! Hon är en av mina absolut favorit artister sedan tidigare och nu är hon igen aktuell med ny musik. Melissa kommer att uppträda i den 6.12 i Jakobstad (Schaumansalen kl 19:00) och 7.12 i Vasa (Vasa Yrkesinstitut kl 19:30). Biljetter finns att köpa på studioticket.fi, klicka på länkarna ovan på den stad du är intresserad av för att komma rätt. 

IMG 8454

Så i samarbete med Studio Ticket lottar jag ut 2 x 2 biljetter till konserterna, så du har alltså chansen att vinna biljetter till dig och en kompis. Vinnarna hämtar ut biljetterna hos Studio Ticket. 

Regler:

- Skriv en kommentar med ditt bästa konsertupplevelse, vem du skulle dela Melissa Horn konserten med och i vilken stad ni vill gå. 

- Tävlingen avslutas på Fredag 14.11 *Tävlingen är nu avslutad*

Lycka till!

IMG 8484

Jag kommer att gå på konserten i Vasa och ser mycket fram emot det, hoppas vi ses där!

Kommentarer

  • Sandra 12/11/2019 12:00pm (25 dagar sen)

    Mitt bästa konsert upplevelse är nog 30 seconds to Mars I Helsingfors för 2 år sedan! Skulle jag vinna skulle jag ta med mig min bästis på konserten i Jakobstad

  • Jonatan 12/11/2019 12:07pm (25 dagar sen)

    Mitt bästa konsertminne är nog Ed Sheeran in Stockholm sommaren 2018. Bra feeling med både lugna och fartfyllda låtar i ett fullsatt Friends Arena. För några år sen diggade jag mera house-festivaler men nuförtiden har jag fastnat mera för lite lugnare musik.
    Jag skulle gå med min sambo som också är min fästmö på Melissa Horn i Jakobstad. Hon fyllde år 11.10 och jag skulle köpa biljetter till denna konsert i september men då var de redan slutsålda... Hon är ett stort fan av Melissa Horn och detta skulle verkligen vara något hon uppskattade!

  • Nicolina 12/11/2019 12:12pm (25 dagar sen)

    Min bästa konsertupplevelse hittills är när Linnea Henriksson uppträdde i Jakobstad för några år sen. Det var en fin sommarkväll, och Linnea var underbar! Om jag skulle gå på Melissa Horn konsert skulle jag gå i Vasa, tillsammans med min närmaste vän! :)

  • Alexandra 12/11/2019 12:12pm (25 dagar sen)

    Åhh skulle bli så glad om jag vann. Fö de första e Melissa horn en av mina favoriter, kan de flesta av hennes låtar 😍 jag var på hennes konsert i Vasa för snart 4 år sedan och de råkar sig också så att de e snart 4 år sen ja träffa min pojkvän. Jag och min kompis blev på så gott humör efter konserten och tänkte gå och ta en drink eller två till Ollis och där råkade jag träffa honom och sen des ha vi aldrig tappat kontakten 🥰 skulle gärna gå på hennes konsert igen i vasa nu när hon släppt ny musik

  • Camilla 12/11/2019 12:17pm (25 dagar sen)

    Den bästa konsertupplevelsen var när vi var på Chris Kläfford, underbar musik som gav oss gåshud. Om jag skulle vinna biljetterna så skulle jag ta med mej min man. Vi är småbarnsföräldrar och skulle njuta av lite egentid tillsammans samt ljuvlig musik av Melissa Horn i Jakobstad

  • Ida 12/11/2019 12:52pm (24 dagar sen)

    Mitt bästa konsertminne måste vara från då jag fick se idol-gänget live i jeppis som 10-åring :)
    Vill gå tillsammans med Isabelle i Vasa!

  • Caroline 12/11/2019 1:28pm (24 dagar sen)

    Mitt bästa och nyaste konsertminne är vasa festival senaste sommaren 😊 Skulle jätte gärna gå på Melissa Horn konserten här i Vasa med min man.

  • Sofie 12/11/2019 1:40pm (24 dagar sen)

    Mitt bästa konsertminne var antingen när jag såg HIM i Schweiz, eller Manic Street Preachers för evigheter sen!
    Vill gärna gå med sambon, och återuppleva då vi senast såg Melissa uppträda (i Vasa)😍

  • Monica 12/11/2019 2:04pm (24 dagar sen)

    Den bästa (hittills vad jag minns) är The Tribute to Eagles, både i Vasa på Ritz o sen i Skolparken i Jakobstad. Skitbra :) om man får använda det uttrycket.
    Jag skulle nog gå på konsert med min son i Vasa!

  • Tina 12/11/2019 2:52pm (24 dagar sen)

    Har lyssnat på Melissa sen många år tillbaka, väldigt avkopplande musik. Skulle gärna gå på konserten i Vasa med syster.

  • Marina 12/11/2019 3:10pm (24 dagar sen)

    Jag är musik älskare av alla de slag och skulle gärna se Melissa horn live med min sabo i Vasa. Mitt absolut bästa konsert minne är från Alice in Chains i Uleåborg i somras. Tog mig bara över 20 år för att få se dem :)

  • Ida Smulter 12/11/2019 3:51pm (24 dagar sen)

    Mitt bästa konsertminne är Vasa festival sommaren 2018 😊 jag skulle gärna gå på Melissa horn med en vän i Vasa 😊

  • Sara 12/11/2019 3:53pm (24 dagar sen)

    Backstreet Boys nån gång tidigt 2010-tal, min största konsertupplevelse hittills. Säger kanske något också om hur länge sen det är jag unnat mig en ordentlig konsert. Jag skulle helt klart ta med mig min hårding till man, som jag ibland kan ertappa snyftandes till just Melissa Horns låtar och vackra texter, när småttingarna väl somnat på kvällen. Vi skulle behöva den stunden tillsammans. ❤️

  • Carola 12/11/2019 4:08pm (24 dagar sen)

    Har många fina konsertupplevelser😊skulle ge biljetterna till mina fina döttrar!

  • Nadia 12/11/2019 4:14pm (24 dagar sen)

    Mitt bästa konsertminne är då jag fick hänga backstage på Madonnas konsert i London 🤩
    På Melissa i Vasa vill jag gärna ta med nån av mina vänner som älskar Melissa!

  • Hanna 12/11/2019 4:50pm (24 dagar sen)

    Jag skulle gå på Melissas konsert med min kompis i Vasa. Vi var på Veronica Maggios konsert på sommaren och redan då pratade vi om att fara på Melissa Horns konsert i december :)

  • Pernilla 12/11/2019 6:00pm (24 dagar sen)

    Min bästa konsertupplevelse är Lars Winnerbäck på Sofiero i Helsingborg, tillsammans med min man. 2009 tror jag det var. Skulle bjuda min bonusdotter Corinne på Melissa Horns konsert i Jakobstad. ❤

  • Helena 12/11/2019 7:35pm (24 dagar sen)

    Harry Belafonte, men jag kan inte bestämma mej för om han var bättre i Helsingfors eller i Esbo. Biljetterna skulle gå till min mor och min dotter, som båda är i Jakobstad då.

  • Peter 12/11/2019 8:09pm (24 dagar sen)

    Bästa konsertupplevelsen är nog Kent, avskedsturnén i vasa. Skulle väldigt gärna se Melissa i vasa, tar med mig syrran som är Melissa fan.

  • Ida S 12/11/2019 8:20pm (24 dagar sen)

    Jag har faktiskt svårt att välja vilken konsertupplevelse som varit den bästa! Men hann se Kent tre gånger så jag tror att någon av dem blir min favorit.

    Skulle ta med min kompis till konserten i Vasa. Hon fyller år i november så det hade varit en perfekt present!

  • Matilda 12/11/2019 8:58pm (24 dagar sen)

    Min bästa konsär upplevelse är Lady Gaga. Otroligt Hur hon hela publiken med och sjunga och dansa.
    Biljetten skulle jag dela med Min bästa vän:) till horn

  • Sofia 12/11/2019 9:31pm (24 dagar sen)

    Bästa minnet är från förra sommaren när jag, sambon och vår dotter var på RIX FM festivalen i Stockholm. Hade aldrig varit på det och för att vara gratis var det helt underbart och även fast regnet öste ner var publiken på G😍
    På Melissa Horn skulle jag ta med min kompis, det skulle bli som en julklapp till henne, de e hon värd ❤️ (vasa eller jeppis, egentligen ingen skillnad, men lite närmare till vasa har vi)

  • Peter 12/11/2019 10:07pm (24 dagar sen)

    Min bästa konsertupplevelse är nog Kent i vasa, sista turnén. Skulle väldigt gärna se Melissa i vasa, tar med mig syrran som gillar Melissa väldigt mycket.

  • Linn N 12/11/2019 10:07pm (24 dagar sen)

    För att vara riktigt ärlig så har jag knappt varit på någon konsert. Skulle jag vinna, så skulle jag ta med mig min sambo, slippa på tumistid en stund och få njuta av Melissas härliga röst & vackra låtar. Bor i Jakobstad, så skulle gå här på konserten.

  • Fanny 12/11/2019 10:15pm (24 dagar sen)

    Måste nog säga att mitt bästa minne är Kents avskedskonsert i Helsingfors.

    Jag skulle gärna se Melissa i Vasa och skulle ta med mig en vän. 🥰

  • Gunni 13/11/2019 5:24am (24 dagar sen)

    Bästa utekonserten någonsin för mig var U2 konserten i Wien 1992, en varm kväll med härlig musik och det var först då jag upptäckte deras musik.

    Jag skulle ta med mig en bror o hans fru, de är båda så viktiga för mig!

  • Jenny 13/11/2019 6:17am (24 dagar sen)

    Bästa konsertminne blir Petter konsert på after eights innergård i Jakobstad, snart 10 år sedan. På Melissa skulle jag ta med mamma.

  • Jutta 13/11/2019 6:37am (24 dagar sen)

    Mitt bästa konsertminne är från Gyllene tider i Örnsköldsvik en sommar för länge sedan tillsammans med en massa kompisar!

    Skulle jag vinna, skulle jag ta med mej min närmaste vän.

  • Amanda 13/11/2019 7:05am (24 dagar sen)

    Mitt bästa konsert minne var Ed Sheeran i Helsingfors i somras, wow vilken upplevelse! Men om jag skulle vinna skulle jag ta med min pappa som gillar Melissas musik jätte mycket! Han har funderat på att köpa biljetter men har inte kommit för så det skulle vara en jätte bra överraskning åt honom! Till Vasa dessutom som är nära var vi bor!

  • Linda 13/11/2019 9:25am (24 dagar sen)

    Mitt bästa konsert minne är då jag och min syster samt mina flickor var på First Aid Kits konsert i Helsingfors. Två systerpar som lyssnade på ett annat systerpar! Nu skulle jag bjuda med min syster på konserten i Vasa.

  • Hanna 13/11/2019 4:28pm (23 dagar sen)

    Sommaren 2016 åkte jag på flow festival tillsammans med min kompis. Kvällens höjdpunkt var då vi fick se Sia. Konserten var utomhus, det var mörkt och varmt och alla sjöng med i låtarna. Det är mitt favorit konsert minne! :)

    Jag skulle ta med min syster (kommentaren ovan ;)) på Melissa Horn konserten i Vasa!

  • Emma 13/11/2019 8:35pm (23 dagar sen)

    *Insert skämskudde här* men jag glömmer aldrig första konserten jag gick på ensam med min kompis (läs: utan mamma). Det var när Darin gästade Vasa, året måste ju ha varit typ 2005? Våra 13-åriga hjärtan stod i brand, haha. På Melissa Horns konsert i Vasa skulle jag ta med samma kompis som för 14 år sen :)

  • Karin Skrifvars 14/11/2019 6:29am (23 dagar sen)

    Min bästa konsertupplevelse var också som någon annan också hade skrivit här uppe, när jag och min syster var och lyssnade på first aid kit till Helsingfors, musiken tog slut alldeles för fort kändes det som. Om jag skulle vinna skulle jag gå med min syster vi har varit på Melissa Horns konsert förra gången hon var i Jakobstad och vill absolut fara igen 😍

  • Hanna B 14/11/2019 2:59pm (22 dagar sen)

    En augusti kväll 2016 var jag på Flow festival tillsammans med min kompis. Kvällens höjdpunkt var att få se Sia. Konserten hölls utomhus, det var mörkt och varmt och alla i publiken sjöng med till hennes låtar. Det är mitt favorit konsert minne! :)

    Jag skulle åka med min syster på Melissa Horn konsert i Vasa!

  • Ronja Karvinen 14/11/2019 7:04pm (22 dagar sen)

    Mitt bästa konsert minne är från mina två gymnasieår i Swaziland, från en musikfestival som heter Bushfire. Det var något speciellt med alla konserter på den festivalen, både musiken och publiken var så fyllda med liv och glädje att kroppen dansade med utan att man ens tänkte på det. Ett av mina bästa minnen!

    Om jag vann skulle jag ge biljetterna till min mamma och hennes väninna (eftersom att jag inte kan vara i vasa det datumet). Min mamma är som besatt av Melissa's musik, och hon skulle verkligen vara lycklig över att se henne live! Och min mamma förtjänar verkligen den här upplevelsen

  • Tanja 14/11/2019 7:51pm (22 dagar sen)

    Var till Anka Rock för ca 15 år sedan och lyssnade på Within Temptation, såg dom sen igen i Vasa. 🎶
    Skulle ta med en vän till Melissa H. i Vasa.

  • Emelie 14/11/2019 9:01pm (22 dagar sen)

    Mitt bästa konsertminne är Backstreet boys (barndoms o tonårsidolerna) i Helsingfors för ca 5 år sen, sen en lite mindre konsert men minnesvärd var när Petter spelade på after eights innergård för ca 10 år sen, så bra! :D skulle gå i Vasa med en vän! <3

  • Julia 14/11/2019 11:24pm (22 dagar sen)

    Jag åkte till Stockholm med några vänner och lyssnade på Oskar Linnros för några år sen. Feelisen var på topp!
    Till konserten skulle jag ta med mig en vän som behöver en liten paus från vardagen och mammalivet. ❤️ Vi skulle gå på konserten i Vasa. ☺️

  • Ulrika Pale'n-Högdahl 15/11/2019 6:57am (22 dagar sen)

    Mitt bästa konsert minne är konsert(er) med Sissel Kyrkjebø då jag bodde i Norge. Så fantastiskt vackert,berättande, avslappnat och njutbart.
    Vill gå med min bästa väninna, vi lyfter och bör varandra genom livets ber- och dalbanor,och vi är alltid högst ett samtal ifrån varandra.
    Önskar gå i Jakobstad på konsert.

  • Sofia Morney 15/11/2019 9:48am (22 dagar sen)

    Mitt bästa konsert minne är från då veronica maggio var här för flera år sedan. Konserten va i vasa övningsskolas högstadie och de var såå bra feelis och jag minns att jag dansade hela kvällen och Sjöng tills jag var hes.

    Jag skulle ta med mig min nära vän. Vi har tillsammans lyssnat mycke på melissa horn då vi känt oss låga. Så hon har en speciell plats i åtminstone mitt hjärta ☺️

  • Sofia Morney 15/11/2019 9:52am (22 dagar sen)

    Mitt bästa konsert minne är från veronica maggios konsert i vasa för flera år sedan. Det var så bra stämning och jag minns att jag dansade hela kvällen och sjöng tills jag blev hes.

    Jag skulle ta med mig min nära vän till melissa horn. Vi har tillsammans lyssnat på hennes låtar då vi varit på låga punkter i livet så hon har fått en speciell plats i åtminstone mitt hjärta.

    Vi skulle gå på konserten i vasa ☺️