Visa alla inlägg skrivna mars 2013

lördag 30 mars 2013 - 12:35

Glad Påsk!


Tidigt idag på moronen drog vi på oss häxhattarna o gick från hus till hus o önskade alla Glad Påsk! Riktigt roligt. Nu är vi mätta & belåtna efter en till påskmåltid & med massa godis i magen. Solen börjar nu kika fram, så vi ska väl traska iväg till en lekpark!

Hoppas ni har det bra!


lördag 30 mars 2013 - 12:15

LÅNGFREDAG

Hej på er!

Igår var det långfredag, & då inledde vi påsklovet med lunch hos kusinerna!

 - Det bjöds på riktigt god mat -

- Massa bus -

- Uur goda kladdkaksmuffins till efterrätt -

- Och så fixade vi ihop lite påskpynt -


På kvällen åkte jag iväg till Sion, där var det verkligen kanon fiilis, bra predikan & super trevligt sällskap!



torsdag 28 mars 2013 - 16:19

PÅSKLOV ~


Hejhej! Klockan 9.25 begav jag mig ut på en 8kilometers lång promenad med resten av skolan. Det var så underbart härligt att gå i det otroligt fina vädret! Med bra musik i öronen, prima sällskap & väldigt många skratt samt lite tjuvstart med chokladägg, kan inte skoldagen ha blivit annat än super!:) 2 timmar senare var jag på väg hem, o möttes av mina alltid så underbara kusiner! Ronja kan du hjälpa mig...Ronja se..Ronja kan du det här..Ronja snart är jag lika stor som du..Ronja hit&Ronja dit. Åååå dom är så härliga!❤ 
Har åkt på en förkylning, just så här passligt till påsken. Hoppas den går om foort som vinden, den är verkligen inte välkommen för att stanna! 

MenMen nu är det äntligen påsklov!


onsdag 27 mars 2013 - 18:55

Lycka Med Små Vänner ~


* Världens finaste kusiner är på besök, vädret är toppen, man går runt o ler mest hela tiden, skratt efter skratt avlöser varandra, man får frisk luft, känner sig uppskattad, njuter av livet, det är snart påsklov, what else do I need to say, enjoy your life with a big smile at your face*


tisdag 26 mars 2013 - 18:38

Kvällsprat

Hejs! Kikar in så här på kvällskvisten & hoppas att ni haft en riktigt prima fin tisdag! Vädret är ju åtminstone inget att klaga på! Tycker att det nu den senaste tiden blivit väldigt lika inlägg. Ni vet, man vaknar åker till skolan, kommer hem o åker iväg på träning eller till en kompis typ. Det är ju förstås det mitt liv består av i stort sätt just nu, så.. Men ni får hemskt gärna önska något ni vill att jag ska skriva om. Funderar också på att ha en fråge/bildstund. Hur låter det? I alla fall så fick vi besök av kusinskaran från Norge under eftermiddagen o dom stannar här ända till söndagen. Precis vad jag behöver just nu. Något som piggar upp mig, o får mig att le direkt från moron. De små är ju så underbara! Nej, nu ska jag krypa ner under täcket o stänga ögonlocken efter en lite sämre kvällsträning. Gonatt❤



tisdag 26 mars 2013 - 13:16

Lördagsbravader -

På lördag kväll åkte jag & ett gäng fina flickor iväg till Wilma, där vi firade henne o Filippa!

-Nästan hela härliga gänget samlat-

-Fina Wilma, grattisgrattis-

- Och det andra födelsedagsbarnet Filippa, grattis finis-

-Fina presenter fick de-

-Emeline släppte loss, haha-

-De hade dukat så fint & gjort super god mat-

-Bästa Amanda&Filippahaha-


 Ni är bäst 


fredag 22 mars 2013 - 06:11

Awesome Fredag -

Gomoron fina! Står nu här ute i strålande solsken o väntar på min skjuts till skolan. Kommer börja med matte o geografi && efter det har jag två timmar hykla. Prima! Mamma hämtar upp mig o Matilda efter skolan o för oss in till stan! Senare ikväll kommer Amanda, Matilda & Rebecca hem till mig o så börjar vi fixa oss inför ikväll då det är discotime. Kommer blii såå roligt eftersom senaste diskot jag var på var i 6:an. Natten kommer jag sedan spendera hos Matilda. Kommer bli en så awsome fredag!!

Kram❤



måndag 18 mars 2013 - 18:28

Älska vädret

 
 
 
 
Ny vecka med nya möjligheter! Vaknade av att solen försiktigt kikade in genom fönstret. Traskade iväg till bussen med Moa & Matilda som sällskap! Nu har ju snön verkligen börjat smälta på vissa ställen o jag hoppas verkligen att det fortsätter så.. Liite varmare skulle det ju nog ändå få bli! (;
Jag o Matilda hade planerat att åka på gym, men eftersom vädret var alldeles strålade beslöt vi oss istället för att ta en skidtur. O tur var nu det, för vi hade så roligt o tankade oss fulla på massa D-vitamin! ❤
 
 

måndag 18 mars 2013 - 18:02

Fotbolls helg -

Heej på er! Har haft så fullt upp under helgen med många roliga saker, så bloggen har tyvärr lämnat lite efter.

fredag firade vi en av mina allra bästa vänner Matilda, som fyllde i februari, men som inte har haft möjlighet att ha någon födelsedagsfest, så bättre sent än aldrig!

Vi samlades ett stort gäng flickor i bowlinghallen på kvällen! Mat, prat, massa galna bilder&skratt samt förstås bowling bjöd kvällen på. Tack för allt det var så himla roligt! ❤

 
 

 
lördag hade jag match i Närpes mot Kury damer, som vi vann 12-0, bra jobbat vifk!! Var så himla nöjd över mitt eget spel, har inte spelat så där bra på jag vet inte hur länge!
 
 
 
 
Hela söndagen spenderade jag i Norrvalla på distriktsläger. Lyckades åstadkomma två helt bra träningar. När jag väl kom hem stupade jag direkt i sängen.
 
 
Mer eller mindre har helahela helgen bestått av fotis. Men jag klagar inte!
 
 

torsdag 14 mars 2013 - 14:10

Filippa 15 år


Grattis på födelsedagen världens bästa frillon! Jag blir alltid så glad när jag ser dig! O alltså våran humor är ju nog superduper, hahaa :D Du är så otroligt vacker o snäll! Ångrar inte en enda sekund av mitt liv som vi spenderat tillsammans!! Och ha nu en super dag, för det är du värd . Älskar dig&du betyder så himla mycket för mig Filippa! ❤❤❤❤