GGB Header By Miss P

Smoothies

Skrivet av Petra Lillandt Durosinmi 27.05.2020 | 0 Kommentarer

Taggar:

Smoothies är något jag har passat på att göra nästan dagligen under SIP (Shelter In Place). Det är enkelt, går snabbt att göra, oftast gott och hälsosamt! I stort sett tar jag vad vi har hemma och kör på smaker som jag tror kan gå att kombinera. Jag har inga exakta mått förutom att vätskan för ett stort glas (som glaset på fotona) bör vara 1 cup (motsvarar 2.36 dl).

 

Här kommer några recept på smoothies!

 

Carrot Ginger Mango Orange Turmeric Chili Organic Smoothie By Miss P Kale Arugula Celery Ginger Lemon Apple Banana Mango Raspberry Water Organic Smoothie By Miss P

 

Orange Smoothie:

Morötter, ingefära, mango, turmeric, chili och apelsinjuice.

 

 

Grön Smoothie:

Grönkål, arugula, selleri, ingefära, citron, äpple, banan, mango och hallonvatten (gör det själv på frysta hallon och vatten).

 

Almond Milk Banana Peach Oat Chia Seeds Cardemom Organic Smoothie By Miss P Rhubarb Raspberry Cinamon Almond Milk Vanilla Cashewmilk Yogurt Cashew Organic Smoothie By Miss P

 

Frukt Smoothie:

Persika, banan, mango, kardemumma, havregryn, chiafrön och mandelmjölk.

 

Rabarber paj (tänkte jag) Smoothie:

Rabarber, hallon, kanel, vanilj cashewnöts yogurth, havregryn och mandelmjölk.

 

Hoppas att det smakar!

 

 Du kanske också gillar:

Kommentarer

Ingen har kommenterat ännu

Skriv en kommentar